دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

داستان بازی بعد از ماجراهای فیلم سینمایی سال ۲۰۰۹ و قبل از فیلم Star Trek : Into Darkness – که قرار است ماه می اکران شود – اتفاق می افتد . Kirk و Spock برای عملیات نجات به یک ایستگاه فضایی در حال تخریب می روند که متوجه می شوند ، Vulcan ها بعد از تخریب شدن سیاره خود به فکر ساخت New Vulcan هستند و برای انجام سریع تر این کار خود نیاز به تکنولوژی ای به نام Helios دارند که بعد ها ماجراهایی از پشت پرده Helios مشخص می شود. سازندگان در مصاحبه های خود تاکید کرده ان که طرفداران هیچ نگرانی ای من باب داستان بازی نداشته باشند ، چون داستان بازی یکی از نقاط قوت این عنوان است . این گفته سازندگان وقتی مصداق پیدا می کند که بدانید نویسنده این عنوان Marianne Krawczyk نویسنده داستان بازی هایی هم چون God of War و Shank است که سابقه گرفتن جایزه BAFTA را به خاطر داستان God of War II در کارنامه دارد و Alex Kurtzman و Roberto Orci (نویسندگان فیلم سینمایی Star Trek ) با او در این بازی همکاری می کنند .

Star Trek XBOX360-iMARS

 

Star Trek cover small دانلود بازی Star Trek برای XBOX360

 

 

سایه کهکشان
سبک گیم پلی بازی اکشن ماجرایی سوم شخص است که متکی بر سنگر گیری است . در ابتدای هر ماموریت می توان از بین Kirk و Spock یکی را به دلخواه انتخاب کنید که گیم پلی Kirk مانند تمام اکشن های سوم شخص دارای دوربین روی شانه است و این قسمت بعد از انتخاب Spock المان های مخفی کاری کمی را نیز به خود می بیند که این نوع گیم پلی می تواند ارزش تکرار بازی را بالا ببرد . این بخش از همکاری دو نفره Co-op نیز برخوردار است که فرد می تواند در بخشی تقریبا مشابه با Co-op بازی Dead Space 3 به همراه دوست خود بازی کند .
در تریلر های منتشر شده از گیم پلی بازی اولین نکته ای را که مشاهده می کنید شباهت بسیار زیاد این بازی با شاهکار Bioware ، Mass Effect است ( از سیستم سنگر گیری گرفته تا دوربین روی شانه و فضا سازی محیط بازی ) . سازندگان این بازی که سایه Mass Effect را روی عنوان خود دیده اند و بازی شان با آن مقایسه می شود اظهار کرده اند که :
“ما نمی خواهیم Mass Effect را تکرار کنیم ، ما یک RPG نمی سازیم و مقایسه این دو عنوان کاری اشتباه است . Mass Effect بازی بسیار خوبی است که اگر این بازی به چنین موفقیتی نمی رسید مطمئنا کمتر سازنده ای به سمت ساخت یک بازی علمی تخیلی میرفت .”
این در حالی است که سازندگان Mass Effect بارها اعلام کرده اند که برای ساخت بازی خود از سریال های Star Trek الهام گرفته اند .

 

فضای بی روح
موتور گرافیکی بازی Evolution Engine است که امتحان خودش را در بازی The Darkness II پس داده است البته سبک گرافیکی و وسعت محیط و مراحل بازی Star Trek با TD II فرق می کند و باید ببینیم موتور گرافیکی و طراحان هنری بازی از پس محیط های فضایی این بازی بر می آیند . در تریلر های منتشر شده گرافیک قابل قبولی از بازی دیده شده ولی در همین تریلرها چندین تکسچر بی کیفیت و اشکالات نور پردازی هم مشاهده شد که به احتمال زیاد این مشکلات تا زمان انتشار برطرف شود . البته با برطرف کردن این مشکلات باید توقع مان را هم کمی پایین بیاریم چون بعید به نظر می رسد با محیط هایی به زیبایی Star Wars و یا Mass Effect و Dead Space در این بازی روبرو شویم .

 

نوای کهکشان
قبل از عرضه بازی ها سخت است در مورد موسیقی بازی ها اطلاعاتی کسب کنیم چون بیشتر تریلر ها همراه آهنگ های میکس شده اند و در تعداد کمی از تریلر ها موسیقی به گوش می رسد و نمی توان در مورد آن تا قبل از عرضه بازی سخن گفت . در مورد صداگذاری از Chris Pine  و Zachary Quinto استفاده شده تا شخصیت های Kirk و Spock صدایشان با فیلم سینمایی تفاوتی نداشته باشد و سازندگان تا جایی که توانسته اند از صدای شخصیت های داخل فیلم استفاده کرده اند . یکی از نقاط قوت بازی قبلی Digital Extremes افکت های صوتی آن بازی بود که تقریبا می توان خیالی آسوده از این بخش بازی داشت .

منبع توضیحات: گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Star Trek Screenshots 01 small دانلود بازی Star Trek برای XBOX360 Star Trek Screenshots 02 small دانلود بازی Star Trek برای XBOX360

Star Trek Screenshots 03 small دانلود بازی Star Trek برای XBOX360 Star Trek Screenshots 04 small دانلود بازی Star Trek برای XBOX360

Star Trek Screenshots 05 small دانلود بازی Star Trek برای XBOX360 Star Trek Screenshots 06 small دانلود بازی Star Trek برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Dead Island: Riptide XBOX360-iMARS

 

Dead Island Riptide cover دانلود بازی Dead Island: Riptide برای XBOX360

 

 

داستان
اگر یادتان باشد در نسخه قبل قهرمانان به وسیله یک هلیکوپتر از جزیره می گریزند و به یک کشتی نظامی امن و دور از زامبی های عذاب آور ملحق می شوند. آن ها به خیال خود دیگر از دست موجوداتی همچون زامبی رها شده اند و به سمت خوشبخت یهدایت می شوند اما باید گفت که تازه اوایل کار است و جهنمی خوف انگیز در راه است.
حال سرنوشتی تلخ برای قهرمانان رقم می خورد و امید خود را نسبت به رسیدن به خوشبختی از دست می دهند، در امواج خروشان سانحه ای ترسناک رخ می دهد و گله ای پر از زامبی دوباره پای در راه می نهند و قصد جان قهرمانان بازی را دارند.
در حقیقت داستان Riptide در امتداد داستان نسخه اول قرار دارد و هر چهار شخصیت اصلی بازی می بایست دوباره به جزیره ای پر از زامبی بازگردند و برای حفظ جان خود در برابر گله ای پر از زامبی قرار بگیرند. به نظر شما کدام شخصیت در دام زامبی ها جان می دهد و کدام شخصیت سر از ادامه زندگی در میاورد ؟

 

گیم پلی
در محیط بازی می توانید جست و جو و گردش زیادی را تجربه کنید یا حتی می توانید، برخی از قسمت ها را با قایق طی کنید. زامبی ها در تمام اماکن موجود در بازی دیده می شوند، پس همیشه به فکر چاره ای برای جلوگیری از سبز شدن آنها در راه خود باشید. همیشه و هر کجا که پای می گذارید سلاح یادتان نرود زیرا بدون سلاح دربرابر زامبی ها شما همانند یک  فرد از قبل به دام افتاده می باشید.
محیط های آبی نقش مهمی در حمل و نقل و انجام ماموریت های اصلی و کوچک را ایفا می کنند. همانطور که نام بازی جریان خروشان آب است امکان دارد که سیل در یکی از جزایر مجمع الجزایر جاری شود و به شخصیت های بازی زیان های جبران نا پذیری را هدیه کند.
با ازتفاع موتور Chrome Engine 5 ما شاهد بهبود گرافیک و گیم پلی در بازی هستیم. همچنین در بازی سلاح ها ، بازیکنان ، قدرت های فردی و … افزوده شده است که جذابیت بازی را دوچندان و متحول تر می کند که به نوبه خود نکته مثبتی به حساب میاید.

 

گرافیک
موتور Chrome Engine 5 به خوبی کار خودش را انجام داده است و ویژگی های فوق العاده را به بازی افزوده است. طراحی کاراکتر ها خیلی زیبا و طبیعی به کار رفته است که حس خوبی را به گیمرها منتقل می کند. هریک از شخصیت ها از مزیت ها و ویژگی های فردی برخوردار هستند و کم پیش میاید که قدرت های یک فرد با فرد دیگر تشابه داشته باشد.
محیط های بازی از جمله محیط های مخروبه به خوبی طراحی گردیده است. حالت نابودی زامبی ها به خوبی هرچه تمام تر بیرون اندازی شده است برای مثال اگر شما با کاراکتر انتخاب شده یک فرد زامبی را هدشات کنید، خواهید دید که خونهای موجود در اعضای بدن زامبی خیلی زیبا و جذاب به محیط های اطراف منتقل می شود.
تنها ایرادی که در نسخه قبلی طرفداران از آن نا امید شدند بخش گرافیک بود که امیدواریم با پیشرفت موتور Chrome Engine 5 دیگر ما شاهد گرافیکی بد و ناپسند در بازی نباشیم.

 

صداگذاری
اطلاعات زیادی در این باره به بیرون درز نشده است اما در نسخه قبل ما شاهد صداگذاری فوق العاده زیبا در بازی بودیم که امیدواریم که Dead Island: Riptide در این بخش امکانات جذابی را سهیم باشد.
در نسخه قبلی به محض ورود به جزیره صدای پرندگان و آب دریا به گوش می رسید که به نطر می رسد در این نسخه روی این مسئله بسیار کار شده است. همچنین در نسخه پیشین تن صدای شخصیت های بازی و دیالوگ های موجود در بازی به خوبی طراحی شده بود که بخش صدا را پر از جذابیت خاص کرده بود.

نتیجه
در نهایت می توان گفت Dead Island: Riptide عنوانی دلهره آوری است که همه را به آغوش ترسناک خود دعوت کرده است حتی کار به جایی کشید که هنوز این بازی عرضه نشده است در  کشور آلمان ممنوع گردیده است تا از به وجود آمدن برخی از خشونت های عصبی در بین افراد ممانعت شود.
بازی هایی همچون Dead Space 3 , Dead Island: Riptide , Alliance: Colonial Marines , Metro: Last Light  و دیگر بازی های هولناک در دست ساخت به ما این اجازه را می دهند که سال ۲۰۱۳ را سال ترسناک برای بازی های رایانه ای نام بگذاریم.

منبع توضیحات: رایان گیم

 

تصاویری از محیط بازی:

Dead Island Riptide screenshots 01 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای XBOX360 Dead Island Riptide screenshots 02 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای XBOX360

Dead Island Riptide screenshots 03 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای XBOX360 Dead Island Riptide screenshots 04 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای XBOX360

Dead Island Riptide screenshots 05 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای XBOX360 Dead Island Riptide screenshots 06 small دانلود بازی Dead Island: Riptide برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است “

Injustice: Gods Among Us XBOX360-SWAG

 

injustice gods among us screenshots cover small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای XBOX360

 

 

سیستم مبارزات کاملا شبیه به "مورتال کامبت" طراحی شده است و تغییرات قابل توجهی در آن دیده نمی شود ولی نمی توانید انتظار داشته باشید که بتمن دستهای سوپر من را از تنش جدا کرده و با آن به سرش ضربه بزند. اد- بون اشاره ای داشت به تغییرات ظاهری کاراکتر ها در حین مبارزات، مثل پارگی لباس و خراش های جزئی بر روی صورت و … ولی نباید انتظار خونریزی به اندازه "مورتال کامبت" را از این بازی داشته باشیم. همچنین سیستمی مانندX-ray وجود دارد که از "Super Meter" استفاده می کند. در این سیستم بارهایی دور نشان ابر قهرمان پر می شوند و با پر شدن و فعال کردن آن، می توانید شاهد صحنه های سینماتیک زیبایی همانند آنچیزی که در MK دیدیم، باشید. برای مثال فلش یک بار به دور زمین میدود و مشتی نثار فک سوپر من می کند که بسیار هیجان انگیز و زیبا کار شده است و قطعا به عنوان یکی از بزرگترین بخشهای بازی به حساب خواهد آمد. همینطور سیستم جدیدی به نام Wager اضافه شده است که می توانید قدرت خود را به رخ حریف بکشید که محیط جالبی برای یک مبارزه ایجاد می کند.

اولین نگاه ما به این بازی تعجب ما را بر انگیخت. این عنوان با توجه به جزئیات فراوان کاراکترها و محیط اطراف و همچنین دارا بودن فاکتور سرگرمی ابر قهرمانان، می تواند رقابت نزدیکی با سری بازی های Marvel Vs. Capcom داشته باشد. همانطور که از DC انتظار میرود محیط بسیار تاریک تر نسبت به رقیب های خود خواهد بود. باید اعتراف کنم با اینکه همیشه طرفدار سیستم بازیهای مبارزه ای از قبیل Street Fighter بوده ام ، این بازی بسیار جذاب بنظر می رسد و اطمینان دارم به محض اینکه بتوانم بازی را کاملا امتحان کرده و حرکات شخصیت ها را بشناسم، سیستم مبارزه این بازی برایم حتی جذاب تر خواهد شد. قطعا شما هم از کتک کاری در مخفیگاه شوالیه سیاه برای ساعات طولانی لذت خواهید برد.

منبع توضیحات: بازی سنتر و رایان گیم

 

تصاویری از محیط بازی:

injustice gods among us screenshots 01 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای XBOX360 injustice gods among us screenshots 02 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای XBOX360

injustice gods among us screenshots 03 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای XBOX360 injustice gods among us screenshots 04 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای XBOX360

injustice gods among us screenshots 05 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای XBOX360 injustice gods among us screenshots 06 small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

BioShock Infinite XBOX360-COMPLEX

 

bioshock infinite xbox cover small دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

 

 

همکاری الیزابت و بوکر نیز در تریلر ها به روشنی قابل دیدن است.مثلا شما میتوانید با زدن نیروی برق در نیروی باد الیزابت برقی با ولتاژ بالا به سوی دشمنان بفرستید و یا اشیایی مانند میله و نیزه را بدون انکه به انها دست بزنید به سمت دشمنان پرتاب کنید. طبق گفته ی سازندگان با اظافه شدن فاکتورهای مختلف به گیم پلی هیچگاه از تجربه ب این بازی خسته نخواهید شد به طوری که میتوانید بازی را حتی در یک یا دو روز به پایان برسانید. این بازی نیز مانند بسیاری از گیم های امسال با موتور گرافیک unreal Engine3 ساخته خواهد شد.اما سازندگان کد های این متور گرافیک را بنا به دلخاه خودشان تقیر دادند و نه تنها شکست نخرده اند بلکه بسیار موفق هم شده اند.با مشاهده نمایش های بازی رنگبندی های کاملا شاد نظر شما را به خود جلب می کند.در شهر کلمبیا هر رنگی که فکرش را بکنید پیدا میشود و دل شما را بسیار شاد می کند. بافت های گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارند و ایرادی نمیتوان به انها گرفت.همچنین نور پردازی ها ی بازی هم نظر شما را به خودش جلب میکند.همچنین بازتاب نور بر روی اشیا و تفنگ و بر روی زمین نیز بسیار زیبا طراحی شده اند. طراحی محیط ها در بازی نیز با دقت بسیار زیادی انجام شده که میتوان ریز ترین جزییات را در انها مشاهده کرد.بازی فضای کاملا open-word دارد و شما میتوانیید مانند سایر بازی ها علاوه بر انجام دادن ماموریت های اصلی ماموریت های فرعی نیز انجام دهید.طراحی کاراکتر ها زیاد چنگی به دل نمی زند و حالتی کارتونی مانند دارند که اگر کمی طبیعی تر طراحی میشدند بسیار بهتر بود. در کل گرافیک بازی بسیار خوب و عالی طراحی شده است و می تواند یکی از زیبا ترین گرافیک ها را در بین سایر بازی ها داشته باشد.

 

تصاویری از محیط بازی:

bioshock infinite screenshots 01 small دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360 bioshock infinite screenshots 02 small دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

bioshock infinite screenshots 03 small دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360 bioshock infinite screenshots 04 small دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

bioshock infinite screenshots 05 small دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360 bioshock infinite screenshots 06 small دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

The Walking Dead: Survival Instinct یک عنوان در قالب اول شخص شوتر است. اما موردی که این بازی را با شوتر های دیگر متمایز می‌کند، تاکید آن بر مخفی‌کاری و استفاده از سلاح‌های گرم به عنوان آخرین راه حل باقی‌مانده است. Walker ها (زامبی‌ها در دنیای The Walking Dead اغلب Walker یا Biter خوانده می‌شوند) به حرکت موجودات زنده (انسان و حیوان) و صدای آنها عکس العمل نشان می‌دهند. در نتیجه زمانی که صدای شلیک تیری را بشنوند مسیر خود را به سمت صدا تغییر می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا نبردهایی که در آنها از سلاح سرد استفاده می‌کنیم بر نبرد با سلاح گرم ارجحیت پیدا کند. با این حال بهتر است تا آنجایی که امکان دارد بازی‌باز‌ها از درگیری با Walker ها خودداری نمایند. Walker ها با وجودی که کند و آهسته هستند اما آن‌ها از مهارت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند و همانند یک ماشین درنده، شما را خواهند کشت.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

The Walking Dead: Survival Instinct XBOX360-iMARS

 

Survival Instinct cover دانلود بازی The Walking Dead: Survival Instinct برای XBOX360

 

 

حضور Walkerها در طول بازی قابل پیش‌بینی نیست اما اگر در مسیر خود، شما با گروهی از آنان برخورد کردید، باید حدالامکان از آن‌ها اجتناب کنید و یا در مکانی باقی بمانید تا گله‌ی آنها از آنجا عبور نماید. با طی کردن کردن مأموریت‌ها، Walkerهایی را مشاهده می‌کنید که گاهی اوقات در حال پاره‌پاره کردن اجساد انسان‌ها و یا حیوانات هستند، در این مواقع شما یک فرصت بزرگ را بدست می‌آورید تا از کنار آن‌ها عبور کنید. پس از گذراندن چند مأموریت، Daryl کاریزمایی همانند سریال پیدا می‌کند و به وسیله‌ی تیرکمان و Crossbow می‌‌تواند دشمنان خود را از پا درآورد. استفاده از محیط برای ادامه ماموریت‌ها بسیار اهمیت دارد. برای مثال اگر در مسیر شما Walker باشد، می‌توانید با پرتاب یک بطری حواس او را پرت کرده و به مسیر خود ادامه دهید. در The Walking Dead: Survival Instinct نیز همانند بازی Telltale Games، انتخاب‌ها در روند و همچنین پایان بازی تاثیر‌گذارند. در طول داستان و یا ماموریت‌ها افرادی را می‌بینید که می‌توانید آن‌ها را به عضویت گروهتان در بیاورید و در آینده از کمک‌هایشان بهره‌مند شوید. این افراد برخلاف سریال (که معمولا یک تهدید به حساب می‌آیند) بیشتر به عنوان کمک و منبع هستند. بعضی از آن‌ها به خاطر امنیت و آرامش نسبی به گروه شما ملحق می‌شوند در حالی که برخی دیگر، انجام کارهایی را از شما درخواست خواهند کرد که در صورت انجام آن، می‌توانید روی کمک آنها در آینده حساب باز کنید. مدیریت منابع در بازی بسیار مهم است. غذا، سوخت، اسلحه و مهمات در بازی به صورت محدود وجود دارد و در صورت استفاده نکردن بهینه با مشکل مواجه خواهید شد. برای پیدا کردن و افزایش داشته‌های خود، باید محیط بازی (داخل سطل آشغال‌ها، خانه‌ها، اتومبیل‌ها و … ) را به دقت بگردید. همچنین می‌توانید افراد گروهتان را برای یافتن غذا و سوخت به ماموریت های مختلف بفرستید. البته این افراد بسته به مهارت‌هایشان ممکن است دست پر یا دست خالی برگردند و یا هیچ وقت برنگردند.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

Survival Instinct 01 small دانلود بازی The Walking Dead: Survival Instinct برای XBOX360 Survival Instinct 02 small دانلود بازی The Walking Dead: Survival Instinct برای XBOX360

Survival Instinct 03 small دانلود بازی The Walking Dead: Survival Instinct برای XBOX360 Survival Instinct 04 small دانلود بازی The Walking Dead: Survival Instinct برای XBOX360

Survival Instinct 05 small دانلود بازی The Walking Dead: Survival Instinct برای XBOX360 Survival Instinct 06 small دانلود بازی The Walking Dead: Survival Instinct برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

|بازی به صورت Region PAL/NTSC U و با فرمت ISO می باشد|

Tomb Raider XBOX360-P2P

 

Tomb Raider دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360

 

 

گیم پلی درست همان چیزی است که از یک بازی با نام توم ریدر انتظار می رود. حل معما، سکوبازی و مبارزات پر هیجان در یک محیط تقریبا باز و آزاد. اما نسبت ترکیب این عناصر و همچنین نحوه بکارگیری آنها در قیاس با بازی های گذشته متفاوت خواهد بود. با توجه به سن و سال کم لارا (او در بازی ۲۱ ساله است) و اینکه این اولین ماجراجویی جدی در زندگی اش خواهد بود، مهارت های او به شکل ملموسی کمتر از قبل هستند. برای مثال مقایسه توانایی های بدنی او با چیزی که از شخصیت لارا کرافت سراغ داریم فقط موجبات خندیدن ما را فراهم می کند. با این حساب نباید منتظر شیرجه های معروف توم ریدری و تیراندازی به سبک مکس پین در این بازی باشید. راستی هفت تیرهای دوقلوی معروف لارا نیز در اختیارتان نخواهد بود! اما علی رغم این محدودیت ها، توانایی های جدیدی نیز در بازی معرفی می شود. برای مثال قابلیتی که سازندگان آن را “خزیدن روی دیوار” می نامند به شما در صعود از سطوح عمودی کمک می کند.توم ریدر دارای بخش چند نفره بزرگی خواهد بود. بازیبازها می توانند در نقش بازماندگان کشتی غرق شده و یا ساکنین وحشی جزیره به بازی بپردازند. سازندگان برای این بخش یک سیستم ارتقا نیز در نظر گرفته اند. بدین شکل که بازیبازها با کشتن دشمنان و پیروزی در مسابقات امتیاز تجربه کسب می کنند و می توانند شخصیت های جدیدتر و سلاح های بیشتری را آزاد نمایند. چهار حالت مختلف برای بخش چند نفره در نظر گرفته شده که در پنج نقشه متفاوت بازی می شوند. با توجه به حضور و قابل بازی بودن اکثر شخصیت های داستانی در بخش چند نفره و امکانات زیادی که برای این بخش در نظر گرفته شده است به نظر می رسد که تجربه لذت بخشی از گروهی بازی کردن توم ریدر در راه است.

 

تصاویر محیط بازی :

tomb raider 11 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360 tomb raider 12 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360

tomb raider 13 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360 tomb raider 14 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360

tomb raider 15 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360 tomb raider 16 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

سری بازی های Gears of War علاوه بر داشتن بخش داستانی خوب، دارای قسمت چندنفره بسیار هیجان انگیزی هستند که مدهای جذابی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد و به همین دلیل بازیکنان زیادی در این قسمت ها حضور دارند. یکی از جدیدترین مدهایی که قرار است در Gears of War: Judgment شاهد آن باشیم، Free for All نام دارد. روند گیم پلی مانند نسخه های قبلی است، اما این مد به شکلی طراحی شده که شما احساس کنید تا در حال تجربه یک عنوان اول-شخص در قالب یک عنوان سوم-شخص هستید. شکل گیم پلی و چیدمان دکمه ها در این مد کمی تغییر کرده تا این حس را به شما القاء کند.کنترل بازی به گونه ای است که این قسمت راحت تر از سایر بخش ها باشد تا بتوانید هیجان و لذت بیشتری از بازی ببرید. نقشه ای که برای این مد طراحی شده، به شکل استادانه ای بخشی از تاریخ نیروهای COG را در بر دارد. در این نقشه در کتابخانه ای قرار دارید که از قفسه های بسیار بزرگی تشکیل شده و کتاب های مختلفی در آن دیده می شوند. محیط بازی بسیار جالب و تازه به نظر می رسد. قسمتی از تاریخ نیروهای COG در این کتابخانه قرار دارد و به همین دلیل اینجا هویت خاص خودش را دارد. ساختمان، از راه پله های بسیار زیادی تشکیل شده که با طی کردن آن ها به قسمت های مختلف این نقشه می روید. کتاب ها در همه جا به چشم می خورند، حتی برخی از آن ها باعث شده اند که مسیر شما مسدود شود.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Gears of War: Judgment RF XBOX360-P2P

 

Gears of War Judgment دانلود بازی Gears of War: Judgment برای XBOX360

 

 

تعداد زیاد کتاب ها باعث شده که نتوانید تیراندازی های دقیقی را از راه دور انجام دهید، چرا که بیشتر مهمات هدر می روند و به کتاب ها برخورد می کنند. به همین دلیل مبارزه های تن به تن در این قسمت بیشتر به کمک شما می آیند. استفاده از سلاح هایی مانند Shotgun و Lancer Chainsaw انتخاب های خوبی برای این مورد خواهند بود. حتی می توانید دشمنانتان را به لبه های این ساختمان ببرید و آن ها را به پایین بیندازید، اما باید به این موضوع نیز توجه کنید که آن ها هم می توانند این بلا را سر شما بیاورند. دشمنان می توانند از پشت سر، شما را غافلگیر کنند. این موضوع باعث شده که بخش چندنفره این بازی بسیار سریع تر از نسخه های قبلی باشد.مد Free For All یک تغییر بسیار بزرگ در این سری به حساب می آید که همیشه به صورت تیمی دنبال می شدند و به حالت سنتی این بازی تبدیل شده بودند. در این مد، یاری نخواهید داشت که شما را نجات دهد و به همین دلیل باید بهتر بازی کنید و تمرکز بیشتری داشته باشید. اشتباه شما باعث مرگ شخصیت بازی می شود و کسی هم وجود ندارد که او را نجات دهد. دیگر خبری از حالت نیمه مرده و زخمی حرکت کردن روی زمین نیست. از نظر سرعت، این قمست همچنان نمی تواند خودش را به بازی هایی مانند Call of Duty و Halo برساند، اما در بین Gears of Warها و سایر بازی های سوم-شخص، این مد سریعترین و بهترین خواهد بود.کسانی که این مد را تجربه کرده اند، گفته اند که این قسمت بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده است و المان های جدید آن باعث شده تا این قسمت بسیار جدید و دوست داشتنی به نظر برسد. آن ها می گویند که در این مد فرصت انجام کارهای مختلفی را خواهید داشت و می توانید از سلاح های گوناگونی استفاده کنید. در این مد می توانید با قدرت واقعی Shotgun نیز آشنا شوید و کاری کنید که دشمنان شما به ذره های کوچکی تبدیل شوند. طرفداران سری Gears of War باید خودشان را آماده یک تحول بزرگ در بخش چندنفره Judgment بکنند.

 

تصاویر محیط بازی :

Gears of War Judgment screenshots 01 دانلود بازی Gears of War: Judgment برای XBOX360 Gears of War Judgment screenshots 02 دانلود بازی Gears of War: Judgment برای XBOX360

Gears of War Judgment screenshots 03 دانلود بازی Gears of War: Judgment برای XBOX360 Gears of War Judgment screenshots 04 دانلود بازی Gears of War: Judgment برای XBOX360

Gears of War Judgment screenshots 05 دانلود بازی Gears of War: Judgment برای XBOX360 Gears of War Judgment screenshots 06 دانلود بازی Gears of War: Judgment برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Crysis 3 XBOX360-iMARS

 

Crysis 3 دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360

 

 

پرهیز از حضور در صحنه های اکشن، از المان های مهم این قسمت به حساب می آید. در مود Hunter راه های مختلف نجات پیدا کردن را تجربه خواهید کرد. شاید بتوان معنای جدیدی از Survival را در این حالت تجربه کنید. در این مد دو بازیکن حضور دارند که دارای یک Nanosuit فوق العاده قدرتمند هستند. باید دو اصل را رعایت کنید: مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان! در این مد ۱۲ یا ۱۶ نفر دیگر نیز حضور دارند. این تعداد روی کنسول ها و PC متفاوت است! این افراد Troopers نام دارند که از تجهیزات بسیار قوی ای برخوردار هستند و تنها کار آن ها، این است که شما را از پا دربیاورند.

در نمایش هایی که از این قسمت منتشر شد، ۲ دقیقه از این بازی را به بازیکنان نشان داده شد و ۵ راند مختلف از بازی منتشر شد. صحنه های جالب بازی شامل از بین بردن Trooperها توسط Hunterها بود. Trooperهایی که در این بازی از پا درمی آورید، خودشان به عنوان Hunter به بازی می آیند. روند بازی به این شکل است که آخرین فردی که زنده بماند، پیروز میدان خواهد شد. موضوع جالب این بخش، اینجاست که Trooperها دست به هر کاری می زنند تا شما را وادار به ورود به صحنه های اکشن کنند. Trooperها با مشاهده شما، فریاد می زنند و سایر افراد را خبر می کنند تا به سمت شما بیایند. به همین دلیل شما باید سریع حرکت کنید و یا هر گوشه از بازی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از دست Trooperها فرار کنید و راه تازه ای برای کشتن آن ها پیدا کنید. در این حالت به بهترین شکل احساس می کنید که در نقش یک Predator قرار دارید.

 

تصاویر محیط بازی :

Crysis 3 S2 s دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360 Crysis 3 S1 s دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360

Crysis 3 S4 s دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360 Crysis 3 S3 s دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360

Crysis 3 S6 s دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360 Crysis 3 S5 s دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Metal Gear Rising: Revengeance را میتوان ترکیبی از دو سبک H&S و مخفی کاری دانست، اما شاید در نگاه اول المانهای مخفی کاری زیاد به چشم مخاطب نخورد و ذهن او را درگیر خود ننماید. ولی در این مورد باید به گفته ی سازندگان بازی چشم دوخت. چندی پیش با جناب Atsushi Inaba مدیر تولید این عنوان مصاحبه ای صورت گرفت و وی به صورت رسمی تایید کرد که این عنوان از یک سیستم مخفی کاری پویا در کنار دیگر موارد بهره مند خواهد بود. این مورد بعدها گسترش پیدا کرد و تهیه کننده ارشد این عنوان یعنی جناب Shigenobu Matsuyama این مورد را تا حدی مهم و عظیم دانست که طی صحبتی اعلام کرد امکان این امر که این عنوان را بدون کشتن به پایان برسانید وجود دارد. شاید این مطلب برای یک بازی در سبک H&S زیاد جالب و ستودنی نباشد اما این بازی، عنوانی است در چارچوب اصلی خانواده MGS که با اندک تغییرات، تجربهای جدید را برای طرفدارانش به ارمغان آورده و بدیهی است که سیستم مخفی کاری در آن نقش بهسزایی را ایفا خواهد کرد. برای مشاهده ی ادامه نقد بازی و لینک های دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه MARVEL بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

MGR cover دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای XBOX360

 

 

واضح است که هرجا نامی از MGS باشد داستان و روایت ستودنی آن یکی از مهمترین مواردی است که در ذهن مخاطب نقش میبندد. به نظر میرسد که در این بازی نیز با یک داستان سطحی رو به رو نخواهیم بود. هنگامیکه این عنوان در Kojima Productions در حال توسعه و گسترش بود، طبق گفته تیم سازنده بازی نوشتن داستان چیزی حدود ده ماه به طول انجامید اما کاری که Platinum Game بر روی این عنوان اعمال کرد، کاملاً برعکس بود. این تیم در کمال ناباوری توانست تنها در مدت دو ماه داستان بازی و روند آن را تکمیل نماید و آن را به نقطه اوج برساند. شاید این مورد کمی مخاطبان را به شک انداخت که چگونه داستانی که در طول ده ماه توسط یکی از بزرگ ترین تیمهای بازیسازی جهان نوشته شده بود در مدت دو ماه تغییر پیدا کرد و به مراحل تکمیل خود رسید اما این شک بیجاست و نتیجه ای دربرندارد زیرا MGR متکی بر داستانی کاملا متمایز از سری اصلی MGS و عنوانی دور از اصالت خود نیست. طبق گفته سازندگان، این عنوان دنبالهای بر Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots نخواهد بود اما با حضور تعداد کمی از شخصیت های قدیمی این سری در این عنوانِ نوظهور، آن حس و حال و کلیت داستانیِ گذشته بازگشته است. داستان بازی تقریبا ۴ سال پس از اتفاقات MGS 4 یعنی در سال ۲۰۱۸ روایت میشود و به نحوی در همان دنیا و فضای اصلی سری، شرایطی نسبتاً متمایز را دنبال خواهد کرد.داستان از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی بازی (Raiden) برای تامین مخارج زندگی خود به اجبار به عضویت در ارتش درمیآید و برای انجام وظیفه در یکی از کشورهای آفریقایی ناشناخته خود را آماده میکند. مدت کوتاهی از جنگهای داخلی گذشته است و آرامش نسبی گذشته به شهر بازگشته اما این آرامش دوام زیادی نخواهد آورد. طولی نمیکشد که درگیریها بالا میگیرد و Raiden خود را درگیر مبارزهای بزرگ و دشوار میبیند و این دقیقاً همان چیزی است که وی هیچوقت نخواست تا قسمتی از آن باشد. در این بین گروهی به نام Desperado Enterprises کار را برای Raiden سختتر و لحظه به لحظه ی حضور او در آنجا را به کابوس تبدیل میکند. کار اصلی این گروه از بین بردن Raiden's Protectee و بدن سایبورگ ( Cyborg ) وی است. Raiden که خود را در شرایطی بد و خطرناک می بیند، تنها راه نجات خود را روی آوردن به Maverick Security، پایگاهی مستقر در کلرادو میداند. وظیفه این سازمان مقابله در برابر Desperado Enterprises و حدالامکان حفاظت از امنیت منطقه است. پس از چند هفته، حال وقت مناسب آن فرا رسیده که Raiden انتقام خود را بگیرد اما در همین زمان متوجه میشود که Desperado Enterprises در حال رهبری یک کودتای نظامی در آبخازیا (Abkhazia) است و همین امر کار وی را سخت تر و ارادهاش را استوار تر میسازد. در درازای این مبارزات وی به شهرها و مناطق مختلفی از جمله مکزیک سفر خواهد کرد، اما همه چیز آنگونه که Raiden تصور میکند خوب و خوشایند پیش نخواهد رفت. طولی نمیکشد که او با شخصیتی جدید رو به رو می شود. شخصیتی که قصد کشتن او را دارد و در این کار به شدت جدی و مصمم است. نام آن فرد Samuel Rodriguez است. کسی که میتواند در آیندهای نزدیک به زندگی Raiden پایان دهد یا حداقل او را در سیلی از مشکلات و سختیها غرق کند. در طول این بازی دو شخصیت بارها در مقابل هم ظاهر میشوند و نبردی رو در رو ( دوئل ) انتظار گیمران را میکشد.

 

تصاویری از محیط بازی:

MGR screenshots 01 small دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای XBOX360 MGR screenshots 02 small دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای XBOX360

MGR screenshots 03 small دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای XBOX360 MGR screenshots 04 small دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای XBOX360

MGR screenshots 05 small دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای XBOX360 MGR screenshots 06 small دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Omerta City Of Gangsters – زندگی به معنای انتخاب است. زمانی که شما وارد آن می شوید، می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا مسیر اصلی را گم کنید. خیلی از مردم به یکدیگر اعتماد نمی کنند و حتی ساکنین یک محله با محله دیگر سر جنگ دارند. حال بازی جدید استودیوی Haemimont Games ما را با انتخاب های زیادی روبرو می کند که مسیر زندگی شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد. او به سمت پایین شهر حرکت می کند و سعی می کند تا از دید پلیس ها پنهان بماند. او یک سلاح Tommy به دست دارد و می گوید توچی (Tucci) من را فرستاده است. او زمانی که این حرف را می زند، مردی را به گلوله می بندد و دوباره می گوید: “اوه، سلام. ما فقط قصد داشتیم که یک قهوه بخوریم!” بعد از اینکه برای یک قهوه کشت و کشتار راه انداختید و پول آن را نیز حساب کردید، به منطقه Omerta بازمی گردید. جایی که گانگسترها در آن فعالیت می کنند. اینبار زنگ دری را می زند. کسی از او می پرسد: “چه کسی شما را فرستاده؟” و او می گوید: “Tommy Two Gun Tucci”. در باز شده و شخصیت اصلی راهی مکانی می شود که برای آن از خانه خارج شده بود. او وارد اتفاقی می شود که در انتهای آن فرد دیگری پشت یک میز نشسته است. مرد پشت میز یک کت به تن دارد و یک ماشین تایپ بسیار قدیمی نیز روبرویش قرار گرفته است. همچنین در کنار او یک جاسیگاری قرار دارد که ته سیگاری در آن دیده می شود.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Omerta City Of Gangsters XBOX360-DAGGER

 

Omerta City of Gangsters دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای XBOX360

 

 

سکوتی مرموز حکم فرما است و شما کم کم شک می کنید، اما در همین حین، مرد از پشت میز بلند می شود و به سراغ کتابخانه فلزی اش می رود. او کتابی را حرکت می دهد و تمام کتابخانه می چرخد و یک مکان دیگر در اتاق پدیدار می شود. بازی Omerta داستان دو برادر اهل سیسیل را بیان می کند که به شهر آتلانتیک در آمریکا آمده اند. بازی در تاریخ ۱۹۲۰ جریان دارد و یکی از این برادران شانس این را بدست می آورد که برای خودش زندگی بهتری درست کند. اما شما هرگز فکرش را نمی کنید که برادر دیگر چه کاره می شود. روند بازی ترکیبی از دو عنوان SimCity و XCOM است، اما دنیای آن به سریال تلویزیونی Boardwalk Empire شباهت دارد.

این ترکیب ها اصلاً بد از کار درنیامده و همه چیز خوب به نظر می رسد. شاید با نگاه اول به این نتیجه برسید که بازی دارای عمق مناسب برای جذب بازیکنان نیست. در قلب این بازی می توانید برای خود یک امپراطوری مافیایی بزرگ درست کنید. شما در Omerta دست به ساخت و سازهای مختلفی خواهد زد و از نظر Business می توانید به یک فرد بسیار قوی تبدیل شوید. حتی ممکن است دست به قتل، دزدیدن مدارک و ساخت و سازهای غیرقانونی بزنید. شما یک فرد مافیایی هستید و قدرت زیادی را بدست خواهید آورد. در این بازی باید کارهای مختلفی را انجام دهید که برای آن می توانید به صورت شخصی عمل کنید و یا یکی از افراد خود را بفرستید.

 

تصاویر محیط بازی :

Omerta City of Gangsters S2 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای XBOX360 Omerta City of Gangsters S1 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای XBOX360

Omerta City of Gangsters S4 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای XBOX360 Omerta City of Gangsters S3 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای XBOX360

Omerta City of Gangsters S6 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای XBOX360 Omerta City of Gangsters S5 s دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Dead Space 3 RF XBOX360-P2P

 

Dead Space 3 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360

 

 

اینبار هم بازیکن می تواند سلاح خود را کاملاً ارتقاء داده و اجزای جدیدی برای کارایی بهتر آن انتخاب کند. شاید این بهترین ایده برای یک IP بزرگ محسوب شود، زیرا اینبار بازیکن ها از آزادی عمل بالایی برخوردارند و می توانند به سلاح ایده آل خود برسند. در Dead Space 3 شما با دشمنان جدیدتری روبرو شده و گفتنی است که وقت کمتری نیز برای نابودی آن ها دارید. Bossها به مراتب زیادتر شده و از هوش مصنوعی بیشتری بهره خواهند برد. معماهای زیادی برای بازی در نظر گرفته شده که به دو بخش کوچک و بزرگ تقسیم می شوند.بازی از گرافیک بالا و قدرتمندی بهره می برد و مانند گذشته توسط Visceral Engine ساخته می شود. اینبار ما با محیطی برف آلود روبرو هستیم، پس نباید جزئیاتی کمتر از واقعیت را ببینیم. به همین منظور Visceral Games صحنه و نورپردازی را طوری بر پرده بازی نقاشی کرده که از زیبایی آن بازمی مانید. اگر به تریلری که در E3 پخش شد، توجه کرده باشید، بعد از صحنه نبرد و درگیری ها به محیطی باز رفته و شاهد کوه هایی پوشیده از برف بودید که نور از پشت به آن می تابید و چنان منعکس می شد که از زیبایی حیران می ماندید. بازی از داستان خوبی بهره می برد و امید بیشتری نیز به این قسمت است تا Dead Space بتواند با قرار دادن المان های مختلف از نسخه های قبلی و ترکیب سبک اکشن و ترس نمرات خوبی را از بهترین منابع دریافت کند.

 

تصاویر محیط بازی :

Dead Space 3 Screenshot 011 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360 Dead Space 3 Screenshot 022 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360

Dead Space 3 Screenshot 033 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360 Dead Space 3 Screenshot 044 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360

Dead Space 3 Screenshot 055 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360 Dead Space 3 Screenshot 066 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

DMC دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

 

 

گیم پلی سری بازی های Devil May Cry در سبک Hack & Slash جای میگرد که در آن شما در قالب شخصیت اصلی با وارد کردن ضربات متوالی، سریع و عموماً با سلاح سرد به پیش روی در بازی می پردازید .در این عنوان جدید هم، همین روال گیم پلی با انجام اندک تغییرات گنجانده شده است که انتظار دیگری هم به غیر از آن وجود نداشت. تیم ساخت بازی تمام تلاش خود را انجام داده است که اصلی ترین ویژگی این سری بازی، یعنی سرعت بالای گیم پلی و مبارزات نفس گیر و بدون درنگ را در بازی جدید نیز پیاده کند که می‌توان گفت تا حدود زیادی در این زمینه موفق بوده‌اند و دانته جدید هم با همان طراوت و سرعت، دشمنان را از بین می‌برد. در دموی منتشر شده، سرعت مبارزات و عمکرد دانته تقریبا نزدیک به آن چه که در شماره سوم بازی دیده بودیم، است. کمبوها و امکان وارد کردن انواع و اقسام ضربه‌ها دیگر ویژگی ممتاز این سری بازی است که در شماره سوم به حد اعلا و پیچیده خود رسید که برای تسلط کافی و یادگیری این کمبوها شما می بایست زمان بسیار زیادی را صرف می‌کردید. اینبار نیز تیم سازنده سعی کرده‌است که امکان وارد کردن همان کمبوها را حتی بیشتر از نسخه‌های قبلی در بازی بگنجاند، به همین منظور شما مطابق عناوین قبلی با استفاده از سلاح‌های مختلف دانته و با ترکیب مختلف ضربات، می‌توانید کمبوهای جالب و متفاوتی را خلق کنید. حتی اینبار می‌توانید با استفاده از دو اسلحه‌ی جدید منحصر به فرد دانته یعنی Osiris و Arbiter که بازوهای شیطانی و فرشته‌ای دانته است،.به خلق ضربات ترکیبی منحصر به فردی بپردازید که قبلاً امکان آن وجود نداشت. این دو سلاح که شبیه دو داس بلند است و به ترتیب نماینده نیمه شیطانی و نیمه فرشته‌ای دانته است علاوه بر مبارزات، بر پلتفرمینگ بازی نیز تاثیر گذاشته‌اند و شاید بتوان گفت یکی از اصلی‌ترین ارکان متمایز کننده بازی جدید از عناوین قبلی هستند. در حالی که در عناوین قبلی شاهد آن چنان پلتفرمینگی نبودیم. اینبار Ninja Theory با استفاده از توانایی‌های این دو سلاح و قابلیت ویژه دانته تحت عنوان Angel Boost که دانته را در هوا به سرعت به جلو حرکت می دهد، پلتفرمینگ بازی را بسیار گسترده‌تر از قبل کرده است و تعداد زیادی موانع در بازی به مدد همین ویژگی‌های جدید دانته گنجانده شده‌است که برای عبور از آن‌ها می‌بایست از توانایی‌های جدید دانته استفاده کنید و در اکثر دموهای منتشر شده از بازی شاهد آن هستیم که در اثنای مبارزات برای دقایق نسبتاً طولانی باید در محیط بازی به گشت و گذار بپردازید و از موانع مختلفی عبور نمایید.

 

 DmC Devil May Cry 

——————————————————————–

تصاویر محیط بازی :

s dmc 092012 004 دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360 s dmc 092012 001 دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

s dmc 092012 006 دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360 s dmc 092012 005 دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند. برای مشاهده ی لینک های دانلود و ادامه نقد و بررسی بازی، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

farcry3 cover small دانلود بازی Far Cry 3 برای XBOX360

 

 

به محض اینکه از غار بیرون بیایید و خانه های سفید جزیره را ببینید، متوجه می شوید که در یک جزیره استوایی بسیار زیبا هستید. با کمی جستجو دکتر را پیدا می کنیم که نام او ارنهارد (Dr. Earnhardt) است. همانطور که گفته شد، تمام شخصیت های جزیره به نظر روانی هستند. دکتر ما هم از این قاعده مستثنی نیست. او در قبال درمان شما، می خواهد که مقداری قارچ از یکی از غارهای اطراف برای او بیاورید. Far Cry 3 تماماً یک تیراندازی نیست. این بازی در مورد Platforming و کشف مکان های تازه هم هست. شما می توانید از مکان های بلند بالا بروید و یا وارد یک غار شوید و بخواهید یک حوض به نظر کوچک را در یک غار بررسی کنید.

وقتی قارچ را پیدا می کنید و از غار فرار می کنید، شب شده است. همانطور که مشاهده کردیم، Far Cry 3 تنها جنبه فیزیکی ندارد، بلکه کم کم به مشکلات روانی مردم جزیره هم پی خواهیم برد. دکتر ارنهارد دیوانه است و تمام آدم بدهای داستان هم همینطور. شما بعد از تزریق دارو، کم کم متوجه می شوید که شبیه به آن ها می شوید و برادی هم ممکن است عقل خود را از دست بدهد. او تا قبل از شروع داستان، یک آدم معمولی بود که با نامزد و دوستان خود وارد این جزیره می شوند و ناگهان همه چیز تغییر می کند.

دن ری (Dan Ray) تهیه کننده بازی می گوید: "از همان ابتدا می دانستیم که Far Cry 3 خیلی احساسی و خشن خواهد بود و کلمه "دیوانگی" بارها در بازی شنیده می شود و هر سری معنی خود را پیدا می کند و تعریف این کلمه وقتی وارد بازی شد که ما شخصیت واس (Vaas) را خلق کردیم. واس تنها یکی از آدم بدهای Far Cry 3 است که می توان او را یک روانی واقعی دانست." مایکل ماندو (Michael Mando) بازیگر شخصیت واس می گوید: "او آدمی است که اصلاً فرق بین اینکه چه چیزی می گوید، چه چیزی فکر می کند و چه کاری می کند را نمی داند. وقتی Ubisoft شخصیت واس را به من معرفی کرد، او آدمی جدی، احساساتی و خشک بود. من به شخصه اصلاً این طور نیستم و به همین خاطر نمی خواستم او هم اینطور باشد. به همین خاطر من به طور کلی برعکس شخصیت او رفتار کردم.

واضح بود که نقش را به من نخواهند داد، ولی یک هفته بعد مأمور کارهای من زنگ زد و گفت Ubisoft خیلی از این اجرا خوشش آمده و قصد دارد شخصیتی بر مبنای اجرای تو درست کند. به شخصه فکر نمی کنم که واس آدم روانی ای باشد. اگر به زیر پوست او نگاه کنید، درد و رنج را خواهید دید و فکر می کنم همه چیز از همین یک مورد ریشه گرفته است." کمی جلوتر برادی قصد دارد که به پایگاه واس حمله کند. او مخفیانه پشت یکی از نگهبان ها می رود، چاقوی او را از جیبش درمیاورد و وی را می کشد و به همین شکل چند نفر دیگر را هم از بین می برد. Ubisoft Montreal قول مبارزات ۳۶۰ درجه را داده است. یعنی در یک زمان ناگهان می توانید بازی را از مخفی-کاری به یک تیراندازی تبدیل کنید. بازی دارای Set-Pieceهای زیادی شبیه به Call of Duty است و در عین حال اصلاً خطی نیست.

Ubisoft با بازگشت به فضای جزیره مانند Far Cry 3 قصد دارد تکنولوژی خود را به رخ بکشد. آن ها می گویند که قصد داشته اند یک اکوسیستم کاملاً زنده خلق کنند. فضایی که در هر بخش آن زندگی و حرکت دیده می شود. این دنیا خیلی وحشی هم هست. ممکن است در زیر آب با موجودات خطرناکی روبرو شوید. ممکن است به جنگل بروید و همینطور که بیشتر به عمق آن وارد می شوید، خطرها و موجودات بیشتری منتظر شما باشند و در عین حال می توانید شما شکارچی جنگل باشید. ممکن است حتی متوجه یک آفتاب پرست در کنار خود نشوید، ولی وقتی وارد آب شدید و یک کوسه به شما حمله کرد، مسلماً متوجه او خواهید شد! Ubisoft سعی کرده در هر بخش جزیره، یک سورپرایز برای شما داشته باشد. مثلاً اگر یک فانوس دریایی را در شب می بینید و به سمت آن حرکت می کنید، ممکن است وقتی به آنجا می رسید، اصلاً با چیزی که فکر می کردید روبرو نشوید. این که تاریخچه این جزیره چیست و چرا مردمان آن اینطور هستند، یکی از بزرگترین سوال های داستان بازی است.

منبع توضیحات: وبلاگ جواد گیم

 

تصاویری از محیط بازی:

farcry3 screenshots 01 small دانلود بازی Far Cry 3 برای XBOX360 farcry3 screenshots 02 small دانلود بازی Far Cry 3 برای XBOX360

farcry3 screenshots 03 small دانلود بازی Far Cry 3 برای XBOX360 farcry3 screenshots 04 small دانلود بازی Far Cry 3 برای XBOX360

farcry3 screenshots 05 small دانلود بازی Far Cry 3 برای XBOX360 farcry3 screenshots 06 small دانلود بازی Far Cry 3 برای XBOX360

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.
 

 

DMC دانلود دمو قابل بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman  می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money  پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO  یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری  از مخاطبان را جذب کنند.Absolution  ساده  تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO  اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن  بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به  ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution  می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین ,  اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2  فراهم امده اند ,  همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی  نسل هفتم می دهند.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Hitman Front Cover دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360

 

 

 

 

Hitman Absolution


  سبک بازی: Stealth Action
سازنده: IO Interactive
ناشر: Square Enix
تصاویر محیط بازی :
hitman absolution s 1 دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360 hitman absolution s 2 دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360
hitman absolution s 3 دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360 hitman absolution s 4 دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360
hitman absolution s 5 دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360 hitman absolution s 6 دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360
 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

blackopsii cover small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

blackopsii 01 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360 blackopsii 02 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360

blackopsii 03 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360 blackopsii 04 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360

blackopsii 05 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360 blackopsii 06 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Need for Speed: Most Wanted XBOX360-STRANGE

 

Need for Speed Most Wanted دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360

 

 

ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.

یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

 

تصاویر محیط بازی :

Need for Speed Most Wanted S2 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360 Need for Speed Most Wanted S1 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360

Need for Speed Most Wanted S4 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360 Need for Speed Most Wanted S3 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360

Need for Speed Most Wanted S6 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360 Need for Speed Most Wanted S5 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی Forza Horizon قطعاً یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ خواهد بود. بعد از چند عنوان از این سری که برای حرفه ای ها راهی بازار شد و شبیه سازی فوق العاده ای از بازی های رانندگی را به نمایش گذاشت، در Horizon با سبک دیگری مواجه می شوید. Froza Horizon از آن Spin-offهای بسیار دوست داشتنی است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت. در بازی هزاران مایل مسیر طراحی شده تا بتوانید در آن ها رانندگی کنید و برای اولین بار در این سری از بازی ها هدف، تنها رانندگی و مسابقه دادن نیست. در این بازی قسمت های خارج از جاده هم وجود دارند که به همین دلیل موتور فیزیک بازی نیز بازسازی شده تا بتواند در این شرایط هم از خودش نمایش خوبی داشته باشد.بازی دارای یک هوش مصنوعی داینامیک است که می تواند در هر کجا که هستید یک نوع مسابقه را پیش روی شما بگذارد. مسابقه هایی مانند Speed Challenge که در آن هر کسی که سرعت بیشتری داشته باشد، برنده می شود. بازی Forza Horizon شباهت زیادی به Forza Motorsport 4 دارد و استودیوی Playground هم نقطه به نقطه بازی را به صورتی ساخته که ما با یک بازی اکشن مسابقه ای روبرو باشیم. شما می توانید ماشین خود را انتخاب کنید و در هر کجا که خواستید با آن رانندگی کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Forza Horizon RF XBOX360-X360CLUB

 

Forza Horizon دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360

 

 

آن ها را رنگ کنید و کارهای بسیاری روی آن ها انجام دهید. Horizon یک سرگرمی بسیار خوب برای علاقه مندان به سبک رانندگی است. در نمایش هایی که از این بازی منتشر شده، اتومبیل هایی مانند چند مدل Aston Martin، چند مدل Ferrari، چند مدل Viper و چند مدل Skyline وجود داشتند که به وسیله آن ها می توانستید مسیر خودتان تا پیروزی را پشت سر بگذارید. هنوز آمار دقیقی از تعداد اتومبیل های موجود در بازی منتشر نشده و همین طور مشخص نشده که چند شرکت اتومبیل سازی در این بازی وجود دارند. در Horizon می توانید به جاهای مختلفی بروید. تنها لازم نیست که در جاده بمانید.

آقای رالف فولتون (Ralph Fulton) که کارگردان طراحی بازی است، به این موضوع اشاره می کند که در این Horizon تغییرات زیادی صورت گرفته و بازیکنان با یک نمایش بسیار عالی و هیجان انگیز روبرو می شوند. بازی در کلورادو در جریان است و به همین دلیل زیبایی های آن منطقه به خوبی در بازی شبیه سازی شده اند، اما هدف در Horizon چیست؟ Horizon فستیوالی از چیزهای جالبی است که در بازی های مطرح رانندگی مشاهده کرده اید. Drift ،Pass ،Wreck ،Sideswipe و بسیاری از چیزهای دیگر در این بازی وجود دارند. امتیاز گرفتن با انجام کارهای مختلف در این بازی بسیار مهم است و باعث می شود که بتوانید اتومبیل های جدیدی خریداری کنید.

 

تصاویر محیط بازی :

 

Forza Horizon S2 s دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360 Forza Horizon S1 s دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360

Forza Horizon S4 s دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360 Forza Horizon S3 s دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360

Forza Horizon S6 s دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360 Forza Horizon S5 s دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Medal of Honor Warfighter XBOX360-iMARS

 

Medal of Honor Warfighte X360 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

 

 

نیروهای آمریکایی با نیروهای بومی فیلیپین دست به دست هم می دهند تا تروریست های منطقه را نابود کنند. مرحله در یک ساختمان بزرگ شروع می شود که پر از آب است. این بخش به خوبی یک FPS پرخرج را نشان می دهد و لحظات هیجانی، انفجار و تکه تکه شدن ساختمان در آن دیده می شوند. یکی از قابلیت های جالب بازی، گذر از درها است. می توانید با لگد آن ها را باز کنید، از C4 استفاده کنید و یا ابتدا آن را نیمه باز کرده و یک Flashbang به داخل اتاق بفرستید و در صحنه آهسته وارد اتاق شوید. دموی بازی، ما را وارد آب می کند، شما می توانید سوار قایق های جت شوید و با استفاده از تیربار، دشمنان روی پشت بام ها را از پا درآورید. این مرحله به خوبی فیزیک قدرتمند موتور Frostbite 2 را نشان می دهد و شما می توانید مشاهده کنید که یک ساختمان از هم می پاشد و چه اثری بر جای می گذارد. دمو با این صحنه تمام می شود که دو هلیکوپتر قایق ها را بلند می کنند و در حالیکه Tier 1 پیروزمندانه با هلیکوپتر و قایق در هوا است، این مرحله به پایان می رسد.

مسلماً بخش چندنفره یکی از مضامین اصلی فروش بازی است و گودریچ (Goodrich) قول بخش بسیار جالبی را داده است. بازی در بخش چندنفره خیلی شبیه به FIFA کار می کند و اجازه می دهد که مخاطب در کشوری که دوست دارد، مبارزه کند. ۱۲ نیروی بین المللی Tier 1 از ۱۰ کشور مختلف در بازی وجود دارند که شامل آمریکا، بریتانیا، آلمان، استرالیا و لهستان هستند. گودریچ بر این باور است که بازیکن ها دوست دارند ملیت خود را در بخش چندنفره نمایش دهند و او این بخش را Blue on Blue می داند، جایی که خوب ها با خوب ها مبارزه می کنند! گودریچ به این موضوع اشاره می کند که این بخش همانند دعواهای مدرسه ای خواهد بود. چیزی که Medal of Honor: Warfighter نشان داد، قاب بازی های اول-شخص را نمی شکند و آنچنان چیز جدیدی را اضافه نمی کند، ولی در عوض بازی سعی می کند که عنوانی درخور باشد.

 

تصاویر محیط بازی :

 

Medal of Honor Warfighter S2 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360 Medal of Honor Warfighter S1 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

Medal of Honor Warfighter S4 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360 Medal of Honor Warfighter S3 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

Medal of Honor Warfighter S6 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360 Medal of Honor Warfighter S5 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Halo یکی از بهترین FPSهای تاریخ است که مکانیزم گیم پلی آن همیشه مدرن و جذاب باقی می ماند. فرمول ساخت این بازی آنقدر پیچیده و ریزبینانه است که وقتی شرکت Bungie از Microsoft جدا شد، بسیاری آینده Halo را چندان درخشان ندیدند، ولی نمایش Halo 4 در E3 امسال چنان زیبا بود که در طول کنفرانس، هرگاه نام ۳۴۳ Industries به زبان می آمد، همه سوت و دست می زدند. نمایش با یک فیلم شروع شد. یک کشتی فضایی از UNSC در حال حرکت است و فرمانده ای می گوید که برای اولین بار در این نسل کشتی های فضایی UNSC هدفی جدا از جنگ دارند.هدف کشف دنیایی جدید است. ناگهان کشتی فضایی توسط جاذبه سیاره ای ناشناخته کشیده می شود و انگار که در مثلث برمودا جذب می شود. ناگهان نمایش وارد بازی می شود و ما Master Chief را مشاهده می کنیم که در همین سیاره عجیب ایستاده و جذب شدن سفینه فضایی را مشاهده می کند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Halo 4 RF XBOX360-P2P

 

Halo 4 RF XBOX360 دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360

 

 

به طور مثال، یکی از این دشمنان جدید که در خلال نمایش بازی در مراسم E3 2012 معرفی شد، موجودی با قابلیت جابجایی سریع بود که یک حشره از پشتش آزاد می کرد تا هم به سوی شخصیت تیراندازی کند و هم نارنجک های پرتاب شده به سمت خود را گرفته و به طرف مقابل پرت کند. چندین مدل سلاح جدید که با تکنولوژی پیشرفته Forerunnerها ساخته شده، کلکسیون سلاح های بازی را نسبت به قبل گسترده تر می کند و گفته شده که حدود ۱۰ نوع از این سلاح های فوق پیشرفته در بازی وجود خواهد داشت. در کنار سلاح های معروف و همیشگی این سری یک مسلسل جدید به نام Saw و Sticky Detonator و Railgun دیگر سلاح های تأیید شده بازی را تشکیل می دهند و باید منتظر مابقی آن ها نیز بود.

همچنین بازگشت Battle Rifle از Halo 3 را هم نباید فراموش کرد که مثل برادر خود DMR از محبوبیت زیادی برخوردار است. تا کنون یک Armor Ability جدید معرفی شده که با آن می توان در محیط های تاریک به راحتی افراد دشمن و نیروهای خودی را مشاهده کرد و حتی از پشت دیوار هم آن ها را تشخیص داد. خوشبختانه حالت دویدن به طور پیش فرض روی زره جدید Master Chief فعال است و دیگر از اختیارات Armor Ability خبری نیست. اینکه چه تعداد از Armor Abilityهای Halo: Reach و نسخه های قبلی در نسخه جدید هم حضور دارند، هنوز مشخص نیست. ولی شایعه شده که Armor Lock در این نسخه وجود ندارد.

 

تصاویر محیط بازی :

Halo 4 XBOX360 S2 s دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360 Halo 4 XBOX360 S1 s دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360

Halo 4 XBOX360 S4 s دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360 Halo 4 XBOX360 S3 s دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360

Halo 4 XBOX360 S6 s دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360 Halo 4 XBOX360 S5 s دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Dishonored یک بازی Open-World است. هدف ما در یکی از مأموریت ها، وارد شدن به یک کاخ و کشتن چند هدف است. در ابتدا، ما روی یک ساختمان هستیم و شهر را نگاه می کنیم. دو محافظ در خیابان پایین هستند و حالا باید بدون دیده شدن از کنار آن ها بگذریم. یک قابلیت جالب به نام Blink در Dishonored وجود دارد. با زدن LB (در نسخه X360) منوی قدرت های شما باز می شود (البته در این دمو برای نمایش تمام آن ها، همه قدرت ها در دسترس بودند) و با انتخاب Blink می توانید طی یک چشم به هم زدن، از یک محیط به محیط دیگر بروید و کسی هم شما را نخواهد دید. وارد خیابان می شویم و همانند Thief خیلی مخفیانه حرکت می کنیم.می توانید همانند FPSهای قدیمی PC گردن خود را کج کنید و از پشت یک مانع اطراف را ببینید. فضاسازی شهر بسیار زیبا است و گرافیک تقریباً کارتونی شکل باعث شده که فکر کنید در حال قدم زدن در Artworkهای زیبای بازی هستید. Draw Distance شهر با جزئیات و هنری است. فضای Dishonored از لندن سال ۱۶۶۶ برگرفته شده که اگر با معماری و فضای آن زمان آشنا باشید، می دانید با چه محیط های جالب و صنعتی روبرو خواهیم بود. برای ورود به کاخ، هزاران راه وجود دارند. Dishonored همانند Deus Ex: Human Revolution این اختیار را به شما می دهد که به هر شکلی که دوست داشتید، بازی کنید.

 

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

Dishonored PAL XBOX360-DAGGER

 

Dishonored PAL XBOX360 دانلود بازی Dishonored برای XBOX360

 

 

در اینجا شما می توانید انتخاب کنید که او را چطور تعقیب کنید. در دست چپتان نیروی جادویی و یک چاقوی کوچک هم در دست راست دارید. می توانید با مبارزات سنگین به حالت Hack-and-Slash دشمنان را از پا درآورده و پیش بروید و یا می توانید با سیستم جالبی، بازی را متوقف کنید و با انتخاب دشمنان، حرکات تمام شونده روی آن ها انجام دهید. شما همچنین می توانید وارد ذهن مردم و حیوانات هم بشوید و از آن ها برای حرکت در اطراف استفاده کنید و محیط ها را ارزیابی کنید و به طور مثال پس از گذشتن از یک در بسته، ناگهان دوباره در قالب کوروو ظاهر شوید. شما کارهای زیادی با قابلیت های بازی می توانید انجام دهید.

مثلاً می توانید یک مین را به یک موش وصل کنید و در قالب موش قرار گرفته و وارد یک جمعیت بزرگ شوید و به محض رسیدن به آن ها در قالب یک شخص دیگر قرار گرفته و از آنجا فرار کرده و همه جا را منفجر کنید. کار دیگری که می توانید انجام دهید، این است که وقتی دشمن به شما شلیک کرد، بازی را متوقف کنید و وارد ذهن فرد شلیک کننده شوید و با او به سمت گلوله بیایید و باعث شوید که خودش را بکشد! شهر Dunwall مکان جالبی است که می توانید کارهای زیادی در آن انجام دهید. آقای ویکتور آنتونو (Viktor Antonov) کارگردان هنری Arkane است که شهر City 17 را در Half-Life 2 طراحی کرده بود و کار وی در Dishonored همچنان عالی است و فضای شهر بسیار بزرگ و زیبا است. هیچ الکتریسیته ای در Dunwall وجود ندارد. طراحی معماری و لباس ها خیلی ویکتوریایی است.

 

تصاویر محیط بازی :

 Dishonored S2 smal دانلود بازی Dishonored برای XBOX360 Dishonored S1 smal دانلود بازی Dishonored برای XBOX360

Dishonored S4 smal دانلود بازی Dishonored برای XBOX360 Dishonored S3 smal دانلود بازی Dishonored برای XBOX360

Dishonored S6 smal دانلود بازی Dishonored برای XBOX360 Dishonored S5 smal دانلود بازی Dishonored برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

WRC World Rally Championship 3 XBOX360-COMPLEX

 

WRC 3 دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای XBOX360

 

 

 

تصاویر محیط بازی :

WRC 3 S2 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای XBOX360 WRC 3 S1 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای XBOX360

WRC 3 S4 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای XBOX360 WRC 3 S3 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای XBOX360

WRC 3 S6 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای XBOX360 WRC 3 S5 smal دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

در بازی Crash Time 5 Undercover دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید.

 

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

Crash Time 5 Undercover PAL XBOX360-iCON

 

Crash Time 5 Undercover دانلود بازی Crash Time 5 Undercover برای XBOX360

 

 

 

تصاویر محیط بازی :

Crash Time 5 Undercover S2 smal دانلود بازی Crash Time 5 Undercover برای XBOX360 Crash Time 5 Undercover S1 smal دانلود بازی Crash Time 5 Undercover برای XBOX360

Crash Time 5 Undercover S4 smal دانلود بازی Crash Time 5 Undercover برای XBOX360 Crash Time 5 Undercover S3 smal دانلود بازی Crash Time 5 Undercover برای XBOX360

Crash Time 5 Undercover S6 smal دانلود بازی Crash Time 5 Undercover برای XBOX360 Crash Time 5 Undercover S5 smal دانلود بازی Crash Time 5 Undercover برای XBOX360



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

NBA 2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد . در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم . یکی دیگر از بخش های جذاب این بازی پشتیبانی از کینکت برای پلتفرم XBOX360 می باشد . قابلیت های کنترلی این بازی این امکان را به شما می دهد تا تمام حرکات نظیر دریبل ، پرتاب و پاس دادن را به آسانی انجام دهید و مشکلی در کنترل بازی نداشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی ایکس باکس ۳۶۰ این بازی زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

NBA 2K13 XBOX360-iMARS

 

NBA 2K13 X360 دانلود بازی NBA 2K13 برای XBOX360

 

 

 

تصاویر محیط بازی :

NBA 2K13 S2 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای XBOX360 NBA 2K13 S1 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای XBOX360

NBA 2K13 S4 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای XBOX360 NBA 2K13 S3 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای XBOX360

NBA 2K13 S6 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای XBOX360 NBA 2K13 S5 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Resident.Evil.6 دانلود بازی Resident Evil 6 برای XBOX360

 

 

بخش داستانی ایدا از صحنه های اکشن کمتری نسبت به RE4 و RE5 برخوردار است و همچنین معماهای بیشتری را پیش روی شما قرار می دهد که برخی از آن ها با توجه به قوانین فیزیک حل می شوند. موضوع جالب دیگری که در شخصیت ایدا با آن مواجه می شوید، این است که او نیز با اکثر قهرمان های این روزهای بازی ها مانند لارا کرافت (Lara Croft)، پرافت (Prophet) و کانر (Connor) یک تیر و کمان در اختیار دارد و به وسیله آن تیرهای آتشین پرتاب می کند.

این تیر و کمان برای از بین بردن چند زامبی به صورت همزمان بسیار کاربرد خواهد داشت و حتی در حل کردن بسیاری از معماهای بازی نیز به کمک شما خواهد آمد. زمانی که کنترل ایدا را به دست می گیرید، مشاهده می کنید که میزان مهمات در این قسمت بسیار کم است و حتی زمان بیشتری را هم باید برای تعویض خشاب صرف کنید. بر خلاف ۳ داستان اصلی بازی که شخصیت های این عنوان یک همراه در کنار خود دارند، قسمت مربوط به ایدا را تک نفره تجربه خواهید کرد. البته این موضوع به این معنا نیست که در این قسمت ها کاملاً تنها هستید، بیشتر زمان ها این بخش را با لیان و هلنا خواهید بود که هوش مصنوعی بازی کنترل آن ها را به دست گرفته است.

این موضوع تنها به این معنا است که این بخش را نمی توانید با فرد دیگری بازی کنید. در بخش داستانی مربوط به ایدا، اطلاعات بیشتری درباره هلنا و خواهر او دبرا (Debra) بدست می آورید. در این دمو مشاهده می کنید که دکتر درک سیمونز (Derek C. Simmons) آزمایش های زیادی را روی دبرا انجام داده است. هلنا سعی می کند تا خواهرش که اکنون یک انسان نیمه زامبی است را آرام کند، اما ایدا، دبرا را با تیر و کمانش می کشد. در بخش ویژه ایدا، با Bossهای مختلفی روبرو می شوید که برای از بین بردن آن ها نیاز به مهمات ندارید و لیان و هلنا در این کار به شما کمک زیادی خواهند کرد. با معرفی بخش داستانی مربوط به ایدا، مشخص شد که RE6 سه برابر بزرگتر از عنوان قبلی است و ترس، معماها و زمان بازی کردن بیشتری را در خودش قرار داده است. همچنین اطلاعات زیادی در این نسخه قرار داده شده که ارزش این بازی را زیاد کرده اند. در کنار این قسمت ها باید به بخش چندنفره نیز اشاره کرد که بزرگتر از نسخه قبلی شده و المان های جدیدی در آن به کار رفته اند.

منبع توضیحات : پردیس گیم

 

تصاویر محیط بازی :

 

Resident.Evil.6 S2 smal دانلود بازی Resident Evil 6 برای XBOX360 Resident.Evil.6 S1 smal دانلود بازی Resident Evil 6 برای XBOX360

Resident.Evil.6 S4 smal دانلود بازی Resident Evil 6 برای XBOX360 Resident.Evil.6 S3 smal دانلود بازی Resident Evil 6 برای XBOX360

Resident.Evil.6 S6 smal دانلود بازی Resident Evil 6 برای XBOX360 Resident.Evil.6 S5 smal دانلود بازی Resident Evil 6 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

 

FiFa 13 Xbox دانلود بازی FIFA 13 برای XBOX360

 

 

این احتمال وجود دارد که شما را از تیم اخراج کنند. باید سعی کنید ارتباط خوبی با سایر بازیکنان برقرار کنید. هوش مصنوعی در این قسمت از بازی به شکلی طراحی شده که روی کار گروهی و مربی تأثیرگذار باشد. انتخاب بازیکن ها برای دعوت به تیم ملی یکی از کارهای مهم شما خواهد بود. از کشورهای مختلف هم می توانید بازیکن به تیم ملی خود دعوت کنید و ملیت آن ها را تغییر دهید. علاوه بر اینکه وظایفی به عنوان مربی تیم ملی خواهید داشت، تغییرات بخش Career Mode شامل پیشرفت هایی در زمینه هوش مصنوعی بازیکنان در زمان انتقال آن ها از باشگاه می شود.

بازیکنان هایی که در شرایط خوبی قرار داشته باشند، پول بیشتری بدست می آورند و این موضوع باعث می شود که بتوانید راه های مختلفی برای درآمدزایی داشته باشید. برخی تیم ها می توانند تنها با استفاده از قابلیت ها فردی بازیکنان بزرگشان به پیروزی برسند و بازیکنان بزرگ میدان می توانند نقش رهبری تیم را ایفا کنند. در قسمت کنترل بازی شاهد تغییرات پیشرفته ای خواهید بود. همه می توانند که در بازی باید شوت بزنند، پاس بدهند و یا تکل کنند، اما در FIFA 13 تغییراتی در این قسمت ها به وجود آمده که می تواند شما را سلطان این قسمت کند. شاید خیلی از شما چه در FIFA 12 و چه در نسخه های قبل تر از آن نمی توانستید، ضربه های ایستگاهی را به گل تبدیل کنید. شاید هنری زدن ضربه های ایستگاهی یک استعداد خاص می خواهد!

 

تصاویر محیط بازی :

FiFa 13 S2 smal دانلود بازی FIFA 13 برای XBOX360 FiFa 13 S1 smal دانلود بازی FIFA 13 برای XBOX360

FiFa 13 S4 smal دانلود بازی FIFA 13 برای XBOX360 FiFa 13 S3 smal دانلود بازی FIFA 13 برای XBOX360

FiFa 13 S6 smal دانلود بازی FIFA 13 برای XBOX360 FiFa 13 S5 smal دانلود بازی FIFA 13 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در pes 2013 کنترل همه ی بازی کن ها دست شماست حتی کنترل شوت هایی که شما به در وازه ها وارد می کنید و چون روند بازی این اجازه را به شما می دهد شما می توانید حرکات کل بازی کن ها را عوض کنید. سرعت دریبلینگ این بازی بالا تر رفته بازی با سبک آرام و اهسته در جریان است و به شما اجازه می دهد که به صورت دستی ۹۰ درجه جهت توپ را هنگام ضربه عوض کنید و یا با حرکات بی نظیر نمایشی توپ را در دروازه قرار دهید.

 

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

 

Pes 2013 X360 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای XBOX360

 

 

در سال ۲۰۱۲ در بخش زندگی فوتبال ، افسانه ای و استاد بخش آنلاین لیگ بود.هر تعداد گسترده ای از تغییرات و ارسال شده در بخش با روش برای تقویت عملکرد تیم کسب درآمد پول برای اضافه کردن مربیان ویژه بود. در واقع این کار سبب کار بر روی نقاط ضعف تیم بود. در حالی که انتقال با دلایل روشن به تاخیر می افتاد.حالا در PES 2013 تعقیرات به سزایی داشته و توانسته بخشی از مشکلات این بخش را از بین ببرد باید صبر کنیم و تا وقتی که این بازی اکران شود.لیگ می تواند ایجاد و پیام ها و چالش هایی ایجاد کند هماهنگ سازی سری myPES با فیس بوک نیز زیباست در نظر گرفتن گزارش های عبور میزان موفقیت و پوشش و نگهداری، و غیره در این بخش الزامیست زیرا بخش آنلاین pes زیبا است.

 

تصاویر محیط بازی :

PES 2013 S2 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای XBOX360 PES 2013 S1 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای XBOX360

PES 2013 S4 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای XBOX360 PES 2013 S3 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای XBOX360

PES 2013 S6 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای XBOX360 PES 2013 S5 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای XBOX360



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

F1 2012 قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه XBOX360 این بازی را دریافت نمایید .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

F1 2012 XBOX360 دانلود بازی F1 2012 برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

F1 2012 S2 smal دانلود بازی F1 2012 برای XBOX360 F1 2012 S1 smal دانلود بازی F1 2012 برای XBOX360

F1 2012 S4 smal دانلود بازی F1 2012 برای XBOX360 F1 2012 S3 smal دانلود بازی F1 2012 برای XBOX360

F1 2012 S6 smal دانلود بازی F1 2012 برای XBOX360 F1 2012 S5 smal دانلود بازی F1 2012 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Borderlands بازی ای در مورد شلیک کردن با اسلحه های گوناگون بود و Borderlands 2 نیز همچنان مثل قبل، ولی خیلی وسیع تر است. محیط بازی بسیار زیبا است و Set Pieceهای زیادی هم در بازی وجود دارند و طنز جالبی هم به آن اضافه شده است. در دموی نمایش داده شده از بازی، ما در قالب شخصیتی قرار می گیریم که در حقیقت یک نوع کلاس جدید است که به این نسخه اضافه شده است. فضای آبی با وزش بادی خنک، همراه با برف های زیبا بیشتر شبیه به آبرنگ های Okami است تا Wastelandهای قهوه ای نسخه اول.در این مرحله باید یکی از دوستان خود را نجات دهید، ولی فعلاً باید نگران جان خود باشید و زنده بمانید. به نظر، سرما اثری روی شما ندارد و خطر اصلی، موجودی است به نام Bullymongs که ناگهان از داخل تکه های یخ بیرون می پرد. این جانور مثل قورباغه حرکت می کند و هر چیزی که کنار دستش باشد را به سمت شما پرتاب می کند، مثل استالاکتیت، ماشین، مردم و یک گلوله برف! وقتی Bullymongs را نابود می کنید، با یک سری اسلحه جدید روبرو می شوید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Borderlands 2 X360 دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360

 

 

شما می توانید دشمنان را با رنگ متفاوت ببینید و آن قسمت های بدنشان که امتیاز بیشتری به شما می دهند را هدف بگیرید. می توانید با اسلحه تک تیرانداز خود این قسمت ها را هدف بگیرید و یا با حمله ناگهانی شمشیر، امتیازات بیشتری بگیرید. اگر موفق به این کار شوید، خواهید دید که بقیه اعضای گروهتان چه حسادتی به این ضربه امتیازی شما خواهند کرد. قابلیت دیگر Zer0 بخشی است که Be Like Water نام دارد. در این قسمت هر چه با استفاده از شمشیر به دشمن حمله کنید، برای مدتی نیروی سلاح های گرم شما بیشتر می شود و هر چه با این سلاح ها شلیک کنید، نیروی شمشیر برای مدتی زیاد می شود. این موضوع باعث می شود که بازیکن دائم بین این دو بخش سوئیچ کند و دیوانه وار با گلوله ها و تیغه شمشیر خود برقصد. اگر به طور مثال دشمنی Shield قوی دارد. شما می توانید نمونه هولوگرافیک خود را به وسط مقر آن ها بفرستید و آن را منفجر کنید.

 

تصاویری از محیط بازی :

Borderlands 2 S2 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360 Borderlands 2 S1 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360

Borderlands 2 S4 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360 Borderlands 2 S3 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360

Borderlands 2 S6 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360 Borderlands 2 S5 smal دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Nhl 13 یکی از بازی های معروف و قدیمی در سبک ورزشی می باشد که به گونه ای بهترین شبیه ساز بازی هاکی برروی یخ می باشد که توسط شرکت EA منتشر شده است . این بازی با داشتن گرافیک بالا ، گیم پلی ابتکاری جدید ، سرعت و دقت در گرفتن ، خلاقیت و استراتژی در بازی از نکات مثبت این بازی می باشد . نسخه ۱۳ این بازی با پیشرفت های متعدد ، بیش از پیش به یک شبیه ساز ورزش خشونت آمیز هاکی روی یخ تبدیل شده است که بازیکنان می توانند به صورت کامل برروی بازی و کنترل توپ مسلط باشند . متاسفانه در کشور ما گیمر ها علاقه ی زیادی به بازی کردن عناوین ورزشی متفاوت ندارند و بجز بازی هایی مانند Fifa و Pes که شبیه ساز فوتبال هستند و Top Spin و Virtual Tennis که شبیه ساز ورزش تنیس محسوب می شوند بازی های ورزشی دیگر هوادار چندانی ندارند.در چند سال اخیر سری بازی هایی NHL (شبیه ساز هاکی روی یخ) و NFL (شبیه ساز فوتبال آمریکایی) توانستند پیشرفتی چشمگیر و قابل ملاحظه داشته باشند.به طوری که چند سالی است که عنوان NHL از سوی سایت ها و مجلات زیادی به عنوان بهترین بازی ورزشی سال انتخاب می شود.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

NHL 13 XBOX360 دانلود بازي NHL 13 براي XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

NHL 13 XBOX360 S2 smal دانلود بازي NHL 13 براي XBOX360 NHL 13 XBOX360 S1 smal دانلود بازي NHL 13 براي XBOX360

NHL 13 XBOX360 S4 smal دانلود بازي NHL 13 براي XBOX360 NHL 13 XBOX360 S3 smal دانلود بازي NHL 13 براي XBOX360

NHL 13 XBOX360 S6 smal دانلود بازي NHL 13 براي XBOX360 NHL 13 XBOX360 S5 smal دانلود بازي NHL 13 براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Tekken Tag Tournament 2 – زمانی عناوینی مانند Mortal Kombat و Street Fighter II به عنوان سلاطین بازی های مبارزه ای شناخته می شدند و زمانی هم سری Tekken به این جایگاه دست پیدا کردند. اما در این نسل بازی Street Fighter IV سلطان بی رقیب این سبک بود و حتی نسخه جدید سری Mortal Kombat نیز نتوانست با تمام نقاط قوتش به این بازی برسد. Street Fighter IV آنقدر خوب بود که توانست تمام رقیبانش را Knock Out کند! اما این سبک هم مانند سبک های دیگر نیاز به تغییر و اضافه شدن المان های جدید دارد تا بازیکنان بتوانند چیزهای جالب تری را در این سبک از بازی ها تجربه کنند.در این بین، دو بازی Street Fighter X Tekken و BlazBlue ترکیب خوب و هیجان انگیزی از مدهای مختلف را در بازی های مبارزه ای به ارمغان آوردند. اما اکنون بازی Tekken Tag Tournament 2 نیز می خواهد با نوآوری های جدیدش در سبک مبارزه ای نوآوری هایی داشته باشد و حتی بتواند بازیکننان جدیدتری را با این سبک آشنا کند. حتی حالت بازی به شکلی است که روند هیجان انگیز و سرگرم کننده تری را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. در TTT2 کنترل کسانی را به دست می گیرید که می توانند فنون ترکیبی فوق العاده ای را اجرا کنند که شکل بازی را بسیار جالب کرده است. در این بازی می توانید با استفاده از زمان بندی درست، مبارزه های جالبی را تجربه کنید که در آن ضربات خارق العاده ای را مشاهده می کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Tekken Tag Tournament 2 دانلود بازي Tekken Tag Tournament 2 براي XBOX360

 

 

محیط های مختلفی که بازی در آن ها جریان دارد، باعث شده که در قسمت های مختلف شاهد مبارزه هایی باشید که در آن می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید. در این بازی می توانید با شخصیت های مختلف یک تیم تشکیل دهید و با آن ها مبارزه هایی را به سبک Smackdown انجام دهید که واقعاً جالب از کار درآمده است. یکی از صحنه هایی که به نمایش درآمد، مبارزه بین کوما (Kuma) و پاندا (Panda) بود. مبارزه دو خرس دوست داشتنی سری بازی های Tekken در نوع خودش بسیار جالب بود. حتی لباس های مختلفی پوشیده بودند که آن ها را با ظاهری جالب در این بازی به نمایش درآورده بود. در قسمت آموزشی بازی با Minigameهای مختلفی روبرو می شوید که به پایان رساندن آن ها باعث می شود تا شما بازی را سریعتر و بهتر یاد بگیرید. در واقع این نوع آموزش یک حالت جدید است که در TTT2 طراحی شده است. در این قسمت ها می توانید ضربه های ترکیبی جالبی را تمرین کنید و مشاهده کنید که تا چه اندازه می توانند به شخصیت روبرو آسیب بزنند. البته شکل بازی با هر شخصیت و نوع ضربه های آن ها متفاوت است. در واقع هر شخصیت یک حالت مبارزه ای خاص دارد. به طور مثال، شکل بازی کردن با کوما با سایر شخصیت ها متفاوت است و حتی در مبارزه های دور و نزدیک با شکلی خاص باید با آن بازی کرد. ترکیب جدیدی از استفاده از ضربات مختلف در بازی به وجود آمده که می تواند از چالش های جدید به حساب بیاید. همچنین در مبارزه ها نیز باید به زمان بندی ها دقت زیادی داشت و ضربه ها را در مواقعی اجرا کرد که بتوانند حریف را از پا دربیاورند. در این بازی می توانید ضربه های ترکیبی را برای خودتان شخصی سازی کنید و معنی جدیدی به حرکات شخصیتی که کنترل آن را بدست گرفته اید، بدهید. این موضوع در قسمتی به نام Fight Lab قرار دارد که به شما اجازه می دهد ضربات مختلف را برای شخصیت مورد علاقه خود طراحی کنید که حتی به وسیله آن می توانید در مسابقه های Non-Ranked این بازی در قسمت آنلاین هم شرکت کنید. قسمت Fight Lab از بخش های جدید بازی است که از نظر تکنیکی قابلیت های جدیدی به بازی بخشیده است.  

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tekken Tag Tournament 2 S2 smal دانلود بازي Tekken Tag Tournament 2 براي XBOX360 Tekken Tag Tournament 2 S1 smal دانلود بازي Tekken Tag Tournament 2 براي XBOX360

Tekken Tag Tournament 2 S4 smal دانلود بازي Tekken Tag Tournament 2 براي XBOX360 Tekken Tag Tournament 2 S3 smal دانلود بازي Tekken Tag Tournament 2 براي XBOX360

Tekken Tag Tournament 2 S6 smal دانلود بازي Tekken Tag Tournament 2 براي XBOX360 Tekken Tag Tournament 2 S5 smal دانلود بازي Tekken Tag Tournament 2 براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Transformers Fall Of Cybertron – استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با Transformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Transformers Fall Of Cybertron دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي XBOX360

 

 

برای پیشروی سریع در این مرحله، Vortex می تواند سریع به یک جت تبدیل شود و به کمپ دشمنان برسد و در همین حین خیلی سریع به یک هلیکوپتر تبدیل شود تا باران گلوله را بر سر آن ها بریزد. حتی می توانید به حالت Robot Mode هم بروید و با سایر هم تیمی های خود همراه شوید. این مرحله خیلی بزرگ و پر از انفجار بود. همه چیز منفجر می شد و تکه تکه های Autobotها را در آسمان می دیدیم. در مرحله بعد، همه چیز کاملاً فرق می کرد. Jazz که یک Autobot است، در یک موقعیت بد گیر کرده است. اطراف او پر از تک تیراندازهای Decepticon است. محیط پر از برج های بلند است و Jazz باید خیلی سریع بین آن ها با قلابی که دارد، حرکت کند تا مبادا شکار تک تیراندازها شود.

این بخش خیلی Hit & Run مانند بود و اگر کمی مکث می کردید، توسط تعداد زیادی دشمن محاصره می شدید. کمی بعد چشمانمان به جمال Optimums Prime روشن می شود! او نسبت به بازی قبل تغییری نکرده و هنوز هم همان رهبر قدرتمند Autobotها است. Decepticonها در نسخه قبل پیروز شدند و برای Autobotها این به معنی ترک Cybertron و کوچ به The Ark بود که در حقیقت یک سفینه بسیار بزرگ است. خوشبختانه Prime همچنان چند عضو وفادار نیرومند دارد. نیرویی مثل Metroplex که در حقیقت می توانید آن را در بازی هدایت کنید تا به طور مثال ساختمان ها و سفینه های دشمنان را از بین ببرید. Metroplex نیروی پرتاب راکت و لیزر دارد. نبردهای تن به تن را در قالب Grimlock می بینیم. او وسط یک جنگ با اسلحه های گرم از شمشیر و سپر استفاده می کند، اما این به معنی ضعیف بودن او نیست.

با ضربه زدن به یک دشمن می توانید او را به سمت دشمن های دیگر پرت کنید و با برخورد آن ها به هم، به دشمنان ضربه شدیدی بزنید. این قابلیت در صحنه ای جالب نمایش داده شد. جایی که Grimlock ضربه ای به Starscream می زند و او را به سمت یک ابرکامپیوتر پرتاب می کند. در این بخش با ضربه وارد کردن به دشمنان یک نوار در بالای صفحه پر می شود و وقتی این نوار پر شود، می توانید زمین و زمان را به هم بدوزید! بخش چندنفره Fall of Cybertron هم تغییراتی نسبت به قبل داشته است. بخش Co-op از بازی حذف شده، ولی در عوض یک بخش رقابتی به آن اضافه شده است. هر چند هنوز اطلاعات زیادی در این مورد در دسترس نیست. وارد بخش Customize کردن شخصیت ها می شوید و با یک قسمت غنی روبرو می شویم. دست ها، پاها، چرخ دنده ها، رنگ ها و… همه چیز قابل تغییر هستند و High Moon خیلی به این موضوع افتخار می کند. Transformers: Fall of Cybertron امسال برای Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه خواهد شد.

 

تصاویری از محیط بازی:

Transformers Fall Of Cybertron S2 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي XBOX360 Transformers Fall Of Cybertron S1 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي XBOX360

Transformers Fall Of Cybertron S4 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي XBOX360 Transformers Fall Of Cybertron S3 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي XBOX360

Transformers Fall Of Cybertron S6 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي XBOX360 Transformers Fall Of Cybertron S5 smal دانلود بازي Transformers Fall Of Cybertron براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد. دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Darksiders II xbox دانلود بازي Darksiders II براي XBOX360

 

 

آیتم های مختلف را می توان در این بازی با هم ترکیب کرد و چیزهای جدیدی به وجود آورد. حتی می توان قدرت های شخصیت بازی را به صورتی ارتقاء داد که او شخصیتی کاملاً جادویی داشته باشد و با اجرای جادوهای مختلف بازی را ادامه بدهد، یا او را به یک شمشیر باز حرفه ای تبدیل کرد. دونالد در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که سیستم های مختلف مبارزه ای در این بازی همگی بر اساس المان های نقش آفرینی طراحی شده اند. او می گوید: "ما در Vigil طرفداران سبک نقش آفرینی هستیم و اگر زمان و وقت کافی هم در اختیار داشتیم، می توانستیم این کار را با نسخه اول هم انجام دهیم. اما برای انجام این کار زمانی هم برای ترکیب درست سبک ها با هم می خواستیم.

باید بازی را به صورتی طراحی می کردیم که تعادل در آن برقرار باشد. این یکی از مهمترین و بزرگترین چالش هایی بود که ما با آن مواجه بودیم. در این بازی با دشمنان زیادی روبرو می شوید و حالت های مبارزه ای زیادی را تجربه می کنید. تجربه ما در ساخت نسخه اول باعث شد که با قسمت اکشن بازی مشکلی نداشته باشیم. در این بازی بازیکنان فرصت های زیادی پیش رو خواهند داشت که می توانند مسیر بازی تغییر دهند. در این بازی با چالش های جدیدی روبرو می شوند." Darksiders II دارای محیط های بسیار متفاوتی خواهد بود و این موضوع بازی را از نسخه اول متمایز می کند. در نسخه اول، بازی در مکان های بزرگ آخرالزمانی در زمین رخ می داد.

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Darksiders II S2 smal دانلود بازي Darksiders II براي XBOX360 Darksiders II S1 smal دانلود بازي Darksiders II براي XBOX360

Darksiders II S4 smal دانلود بازي Darksiders II براي XBOX360 Darksiders II S3 smal دانلود بازي Darksiders II براي XBOX360

Darksiders II S6 smal دانلود بازي Darksiders II براي XBOX360 Darksiders II S5 smal دانلود بازي Darksiders II براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Sleeping Dogs x360 دانلود بازي Sleeping Dogs براي XBOX360

 

 

یک Face XP هم در بازی وجود دارد که نحوه برخورد مردم با وی را مشخص می کند. با استفاده از این موضوع می توانید در خریدهای خود از مغازه ها تخفیف بگیرید و توسط یک پلیس یا خلافکار ستایش شوید. همانند هر قهرمانی، وی، هم با سلاح گرم حرفه ای است و هم بدون آن. مکانیزم مبارزه بازی یکی از بهترین نکات Sleeping Dogs است، چون خیلی ساده اجرا می شود، ولی خیلی متنوع و عمیق است و شما مدام به دنبال پیدا کردن حرکات جدید هستید. می توانید اشیاء محیط را پرتاب کنید، با لگد ضربه بزنید و یا با مشت به استقبال صورت دشمن بروید. حرکات خشنی مثل فرو کردن سر دشمن به داخل فن های بزرگ و یا کوبیدن سر آن ها به در ماشین هم وجود دارند.خشونت این بازی دقیقاً خشونتی است که در فیلم های سرزمین مادری آن دیده می شود. بخش تیراندازی بازی شبیه به Gears of War کار شده و شما مدام باید در محیط سنگر بگیرید و البته زرق و برق فیلم های جان وو هم در آن دیده می شود. بعضی وقت ها شما می توانید از سیستم Slow-Motion هم استفاده کنید. در این حالت صداها و موسیقی هم آرام می شوند و شما در چند ثانیه می توانید دشمنان را هدف گیری کنید و آن ها را از پا درآورید. بخش Bullet-Time بازی به اندازه Max Payne 3 عمیق نیست، ولی مسلماً استفاده از آن لذت بخش است. همچنین وقتی شما ماشین و یا موتوری را منفجر کنید، سیستم Slow-Motion فعال می شود. تصادف و انفجار ماشین ها خیلی جذاب و سینمایی کار شده اند و سرقت ماشین و حرکات جالب روی آن ها خیلی شبیه به بازی Wheelman است.

همچنین سیستم ضربه زدن با ماشین Wheelman هم در این بازی دیده می شود. شما می توانید با استفاده از یک دکمه به ماشین های کناری خود ضربه سنگینی وارد کنید. این موضوع در مسابقات خیابانی هم خیلی استفاده می شود. نقشه هنگ کنگ پر از مأموریت ها و فعالیت های مختلف است که می توانید در آن کارهایی برای پلیس انجام دهید و یا به خلافکارها کمک کنید. مراحل فرعی جالبی در بازی وجود دارند. مثلاً می توانید از مناطق دیدنی هنگ کنگ برای یک خانمی که می خواهد کارت پستال درست کند، عکس بگیرید. خوشبختانه مضامین و جزئیات بازی بسیار زیاد و متنوع کار شده اند. بخش صداپیشگی بازی هم اسامی معروفی را به همراه دارد. ویل یون لی (Will Yun Lee) که در Die Another Day بازی کرده بود، در این بازی هست. تام ویلکینسون (Tom Wilkinson) و پار شن (Parr Shen) از Infernal Affairs در بازی هستند. اما استون (Emma Stone)، لوسی لیو (Lucy Liu) و جیمز هنگ (James Hong) هم در این بازی دیده خواهند شد. Sleeping Dogs به نظر بازی بزرگ و زیبایی خواهد شد که مضامین زیادی را به همراه دارد.

 

تصاویری از محیط بازی:

Sleeping Dogs S2 smal دانلود بازي Sleeping Dogs براي XBOX360 Sleeping Dogs S1 smal دانلود بازي Sleeping Dogs براي XBOX360

Sleeping Dogs S4 smal دانلود بازي Sleeping Dogs براي XBOX360 Sleeping Dogs S3 smal دانلود بازي Sleeping Dogs براي XBOX360

Sleeping Dogs S6 smal دانلود بازي Sleeping Dogs براي XBOX360 Sleeping Dogs S5 smal دانلود بازي Sleeping Dogs براي XBOX360



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Test Drive Ferrari Racing Legends دانلود بازي Test Drive: Ferrari Racing Legends براي XBOX360

 

 

همچنین حالت single-player بازی با نام campaign mode شناخته خواهد شد که تاریخچه ساخت و هدایت Ferrari را شامل میشود همانند بازی Electronic Arts که توجهش بر روی برند Porsche بود و ۵ سری از بازیهای Need for Speed و با نام تجاری Porsche Unleashed شناخته میشود.گفته شده بود که بازی فقط تمرکز روی یک مدل خاص رسینگ فراری را دارد ولی اینطور نیست و ماشینهای مدل Ferrari که مخصوص Formula One , rally و GT racing نیز در بازی حضور خواهند داشت.در حالت multi-player قابلیت بازی با ۸ راننده دیگر به صورت انلاین هم وجود خواهد.و همچنین گفته شده این عمل بروی بخش تکنفره بازی نیز صدق میکند.همچنین هنوز وجود حالت co-op در حالت تکنفره و چندنفره تایید نشده است .از ۵۰ اتومبیل موجود بازی ۱۱ انها تک سرنشین هستند مانند : Ferrari F2008 , 150° Italia ، ۱۲ خودرو sport مدلها : ۴۵۸ Italia و FXXو ۲۷ اتومبیل از نوع GT از جمله : ۳۴۸ Spider و ۵۷۵M Maranello نیز در بازی خواهند بود . Slightly Mad Studios ساخت بازی را بعد از پایان کار Need for Speed: Shift 2 شروع کرده است و گفته میشود از موتور گرافیکی بازی قبلی خود با کمی تغییرات یعنی Madness Engine در این بازی نیز برای صحنه های تصادف و طبیعی تر شدن بازی استفاده شده است .سخت ترین بخش اینجاست که اتاری ریسک بزرگی را برای انتشار این بازی با نام یک برند بزرگ پذیرفته است که باید ۵۰ اتومبیل ایتالیایی را از انواع مختلف را در بازی داشته باشد .

 

تصاویری از محیط بازی:

Test Drive Ferrari Racing Legends S2 smal دانلود بازي Test Drive: Ferrari Racing Legends براي XBOX360 Test Drive Ferrari Racing Legends S1 smal دانلود بازي Test Drive: Ferrari Racing Legends براي XBOX360

Test Drive Ferrari Racing Legends S4 smal دانلود بازي Test Drive: Ferrari Racing Legends براي XBOX360 Test Drive Ferrari Racing Legends S3 smal دانلود بازي Test Drive: Ferrari Racing Legends براي XBOX360



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Spec Ops The Line دانلود بازي Spec Ops: The Line براي XBOX360

 

 

یکی از صحنه های ابتدایی بازی آنجایی است که بازیکنان تازه خودشان را در محیط بازی مشاهده می کنند و به یکباره دو مرد را می بینند که از یک پل به وسیله طناب آویزان شده اند و شخص دیگری نیز روبروی آن ها قرار دارد که کنراد (Konrad) نام دارد. به شما گفته می شود که یکی از آن ها دزد آب است و دیگری نیز کل خانواده اش را کشته است.کنراد به شما پیشنهاد می دهد که یکی از این دو نفر را بکشید، اما کدام یک از این افراد مستحق مرگ هستند؟ اگر هر دوی آن ها را بکشید، چه می شود؟ اگر طناب آن ها را با تیر بزنید تا آن ها آزاد شوند، چه می شود؟ این ها تمام آن احتمال هایی هستند که در این صحنه با آن مواجه می شوید. زمانی که در حال گرفتن این تصمیمات هستید، باید به این موضوع فکر کنید که آن ها روی روند بازی شما تأثیرگذار هستند و در قسمت های مختلف بازی می توانند باعث بروز اتفاقات جدید شوند. همیشه باید به بهترین و بدترین حالت توجه کنید. انتخاب های شما ممکن است باعث شود که اتفاقات مختلفی هم برای هم تیمی های شما رخ بدهند.

این انتخاب ها باعث می شوند که بازی کم کم شخصیت فرد اول بازی را تغییر دهد و مشاهده کنید که رفتار او متفاوت می شود. در تیم شما افراد تازه کار وجود دارند که باید به آن ها روحیه بدهید و در بسیاری از موارد نیز باید به آن ها بگویید که کارهای شما را نگاه کنند تا بتوانند در شرایط مختلف خوب عمل کنند. مهارت شخصیت اصلی روی سایر شخصیت ها نیز تأثیرگذار است. پس از چند مرحله، بعد از قسمت ابتدایی بازی و بعد از اینکه با صحنه های مختلفی روبرو شدید، به یک مکان بسیار تخریب پذیر می رسید. دیدن این قسمت ها واقعاً هیجان انگیز است و قطعاً شما را جذب خود می کنند. در این قسمت ها زمانی که دستوری به سایر هم تیمی ها می دهید، مشاهده می کنید که در صدای آن ها حالتی ترس وجود دارد که دیگر مانند همیشه با اطمینان جواب شما را نمی دهند. آن ها می خواهند زنده بمانند و به خانه برگردند.

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Spec Ops The Line S2 smal دانلود بازي Spec Ops: The Line براي XBOX360 Spec Ops The Line S1 smal دانلود بازي Spec Ops: The Line براي XBOX360

Spec Ops The Line S4 smal دانلود بازي Spec Ops: The Line براي XBOX360 Spec Ops The Line S3 smal دانلود بازي Spec Ops: The Line براي XBOX360

Spec Ops The Line S6 smal دانلود بازي Spec Ops: The Line براي XBOX360 Spec Ops The Line S5 smal دانلود بازي Spec Ops: The Line براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

The Amazing Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

The Amazing Spiderman دانلود بازي The Amazing Spiderman براي XBOX360

 

 

بازی در نیویورک اتفاق می افتد و در طول بازی می توانید Time Square را مشاهده کنید که قبلاً مانند آن را در بازی Prototype دیده بودید. برخی از محیط های بازی به بازی Prototype شباهت دارند. دوربین جدیدی برای بازی طراحی شده که در سمت راست و بالای مرد عنکبوتی قرار می گیرد و حرکات او را به شکل بسیار خوبی به نمایش درمی آورد. همان طور که گفتیم، قابلیت Web Rush قدرت جدیدی است که استودیوی Beenox به بازی اضافه کرده است. با استفاده از این قدرت مرد عنکبوتی می تواند به آرامی حرکت کند و کارهای بی سر و صدای زیادی انجام دهد.

این موضوع می تواند در قسمت هایی به شما کمک کند که مبارزه های بسیار سختی را در پیش خواهید داشت. با زدن یک دکمه، مرد عنکبوتی می تواند مانند هنرمندان پارکور حرکت کند و دشمنش را در زمان کوتاهی تار پیچ کند! با استفاده از قدرت Web Rush می توانید در برخی قسمت ها سرعت مرد عنکبوتی را نیز زیاد کنید. سازندگان بازی با استفاده از این قدرت می توانستند، شهر را به سرعت طی کنند و به منطقه های مختلف آن بروند. همچنین این قدرت قابلیت تقویت شدن نیز دارد و بازیکنان در نسخه نهایی می توانند قدرت های مرد عنکبوتی را ارتقاء دهند. بازیکنان می توانند در منطقه منهتن بازی کنند و با دشمنانی که به صورت تصادفی در آن شکل می گیرند، مبارزه کنند. در طول بازی مراحلی را با پیتر پاکر طی می کنید که بیشتر شامل تهیه عکس های مختلف می شوند.

 

تصاویری از محیط بازی:

The Amazing Spiderman S2 smal دانلود بازي The Amazing Spiderman براي XBOX360 The Amazing Spiderman S1 smal دانلود بازي The Amazing Spiderman براي XBOX360

The Amazing Spiderman S4 smal دانلود بازي The Amazing Spiderman براي XBOX360 The Amazing Spiderman S3 smal دانلود بازي The Amazing Spiderman براي XBOX360

The Amazing Spiderman S6 smal دانلود بازي The Amazing Spiderman براي XBOX360 The Amazing Spiderman S5 smal دانلود بازي The Amazing Spiderman براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

LEGO Batman 2 DC Super Heroes یک بازی اکشن با درون مایه طنر است که برای تمام پلتفرم ها منتشر شده است . اینبار Traveller’s Tales سبک Open-World را به دنیای LEGO Batman آورده است. در حالیکه داستان خیلی خطی خواهد بود و یک ماجرای شر مربوط به جوکر (Joker) و لکس لوتور (Lex Luthor) در آن وجود دارد، این قابلیت برای شما وجود دارد که به بیرون رفته و شهر Gotham را سیاحت کنید.معلوم است که بازی از این لحاظ نگاهی به Batman: Arkham City داشته است. شاید داستان، شما را به یک سری مکان های خاص و محدود ببرد، ولی شما هر لحظه می توانید به مکان های دیگر سر بزنید. بعضی از محیط ها از همان ابتدای بازی قابل دسترسی هستند، ولی بعضی از آن ها نیازمند یک سری مضامین (مثلاً لباس های خاص برای شخصیت ها) هستند. بتمن (Batman) و رابین (Robin) لباس های مخصوص خود را دارند و وقتی آن ها را می پوشند، قابلیت های جالبی پیدا می کنند. لباس های فراوانی در طول مراحل وجود دارند که می توانید آن ها را بدست آورده و از قابلیت هایشان استفاده کنید و حتی در مواقع خاص می توانید خیلی سریع آن ها را عوض کنید.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

LEGO Batman 2 دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي XBOX360

 

 

مثلاً رابین یک لباس آکروبات دارد که به او اجازه می دهد از بعضی مناطق عبور کند و از دیوارها بالا برود و اگر این لباس را بر تن نداشته باشید، نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید. بتمن یک لباس دارد که به درد بخش مخفی-کاری بازی می خورد. در این لباس شما از دید بعضی نگهبان ها و دوربین های امنیتی پنهان می مانید. اگر لباس الکتریسیته را بپوشید، می توانید از نگهبان های الکتریسیته عبور کنید و گنج های دوست داشتنی بازی را پیدا کنید. در نسخه قبل، بعضی از شخصیت های اصلی کمیک های DC در بازی وجود داشتند. اینبار این رقم خیلی بیشتر شده و شخصیت های خوب و بد بسیاری به نسخه دوم اضافه شده اند.

۵۰ شخصیت قابل بازی در LEGO Batman 2 وجود دارند که بتمن و رابین در وقایع اصلی داستان ایفای نقش می کنند و البته سوپرمن (Superman) هم در این ماجرا نقش بزرگی دارد. شخصیت سوپرمن در بازی قابلیت های جالبی دارد و شما واقعاً می توانید یک سوپرمن باشید، نه اینکه فقط ظاهر او را بپوشید. می توانید دشمن ها را منجمد کنید، در آسمان پرواز کنید و به جاهایی بروید که نه بتمن و نه رابین توانایی رسیدن به آنجا را دارند. شاید به نظرتان سوپرمن هر کاری می تواند بکند و با این تعاریف از قدرت های او، وی را قوی تر از همه ببینید. درست است، ولی برای رسیدن به او باید در نقش تمام شخصیت ها بازی کنید و به تمام بخش های Gotham هم دسترسی پیدا کنید. LEGO Batman 2 مضامین بیشتری دارد که آن را از سایر بازی های LEGO متفاوت می کند.

تصاویری از محیط بازی:

LEGO Batman 2 S2 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي XBOX360 LEGO Batman 2 S1 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي XBOX360

LEGO Batman 2 S4 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي XBOX360 LEGO Batman 2 S3 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي XBOX360

LEGO Batman 2 S6 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي XBOX360 LEGO Batman 2 S5 smal دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

طبق گفته Codemasters عنوان DiRT: Showdown یکی از درگیرکننده ترین بازی های آن ها است. آن ها انرژی زیادی روی این بازی گذاشته اند و بخش چندنفره بزرگی را برای آن تهیه کرده اند. سیستم جدید RaceNet هم که رکوردهای شما را ثبت می کند، خیلی جالب کار شده، اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بخش تک نفره چطور است و این جایی است که Codemasters اشاره می کند که این بخش هم مانند قسمت چندنفره آن حرفه ای و جذاب شده است. منوها، ماشین ها و گرافیک محیط همانند DiRTهای قبلی زیبا هستند و همه چیز شبیه به روند کلی بازی های قبلی Codemasters است.هر چند بازی کمی از واقعیت سری های رالی دور شده، ولی فضاسازی خیلی واقعی است. تماشاگرها خیلی طبیعی تشویق می کنند و همه جا پر از لامپ های نئونی است. هر کدام از ۳ بخش ذکر شده، دارای زیرمجموعه ها و ماشین های خاص هستند. بخش سرعت به اندازه سرعت واقعی ماشین ها نیست و کمی غیر واقعی تر و سریع تر است و با Boost کردن می توانید حتی سریع تر از آن هم رانندگی کنید. بخش Gymkhana خیلی بازتر و وسیع تر شده و در جاده هایی مثل Yokohama برگزار می شود که چهار برابر بزرگتر از Battersea است. بخش تخریب بسیار ساده تر و سرراست تر است و خیلی شبیه به بخش های چندنفره بازی هایی مثل King of the Hill ،Knockout و یا Rampage شده است.

 

Dirt Showdown دانلود بازي Dirt Showdown براي XBOX360

 

 

جالب است که Codemasters می گوید بازی را از ابتدا و به طور کلی برای یک چنین عنوان Action-Racing درست کرده اند. تمام جاده ها به طور اختصاصی و از نو ساخته شده اند و هندلینگ، نوع کارکرد موتور و خلاصه همه چیز تغییر کرده و ساده تر از قبل شده تا به راحتی مخاطبان تازه کار در بخش Gymkhana لذت ببرند. این یک خبر خوب است، چون ساختار واقعی ماشین ها در DiRT 3 رانندگی و نمایش در Gymkhana را عذاب آور کرده بود و واقعاً مهارتی در حد کن بلاک (Ken Block) لازم بود تا این بخش ها را کامل کنید. بخش تخریب یک قسمت به نام Rampage دارد که در آن باید طی یک مسابقه به تمام ماشین ها ضربه بزنید و همه چیز را تخریب کنید و بر مبنای آن امتیاز بگیرید.

این بخش طی یک زمان محدود انجام می شود و در ۳۰ ثانیه آخر، امتیازهایی که از هر تخریب بدست می آیند، دو برابر می شوند. این بدان معنی است که اگر ماشین شما طی مسابقه صدمه زیادی دیده باشد، در ۳۰ ثانیه آخر کار مشکل خواهد شد، چون اگر به اندازه کافی به دشمن ضربه نزده باشید، با هر تخریب رقیب شما دو برابر امتیاز می گیرد و به راحتی می تواند مسابقه ای را که شما در آن اول هستید را ببرد. این بخش نیازمند تاکتیک و واکنش خیلی سریع است. خوشبختانه هوش مصنوعی بازی قوی کار شده و رقیب ها می توانند دردسر بزرگی باشند، ولی هرج و مرج واقعی وقتی شروع می شود که شما بازی را در بخش آنلاین و رقیب های واقعی انجام دهید. در اینجا Showdown مکان خوبی برای به جان هم افتادن است! یکی از جاده های بازی در صحرای نوادا است.

 

تصاویری از محیط بازی:

Dirt Showdown S2 smal دانلود بازي Dirt Showdown براي XBOX360 Dirt Showdown S1 smal دانلود بازي Dirt Showdown براي XBOX360

Dirt Showdown S4 smal دانلود بازي Dirt Showdown براي XBOX360 Dirt Showdown S3 smal دانلود بازي Dirt Showdown براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier دانلود بازي Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier براي XBOX360

 

 

از آنجایی که بازی در سال ۲۰۳۰ اتفاق می افتد، لباس سربازها به لطف استفاده از تکنولوژی نانو بسیار سبک است که سرباز به راحتی می تواند در آن حرکت کند. کلاس بعدی تک تیرانداز (Sniper) است که مسلما خیلی در نبردهای سنگین شرکت نمی کند. وظیفه شما این است که ابتدا یک نقطه امن برای تیراندازی پیدا کرده و دشمنان را از پا در می آورید. به لطف پیشرفت تکنولوژی می توانید دشمنان را از فاصله خیلی دور و حتی پشت دیوار مشاهده کرده و آن ها را از پای در آورید. کلاس چهارم Weirder است که نقش مهمی در شلوغی های نبرد بازی می کند. آن ها شنل هایی دارند که عملا بدنشان را نامرئی می کند و همانند روح می توانند دشمنان را از پای در آورند.

در کل Ghost Recon جدید بسیار سریع تر شده و نبردها در فواصل نزدیک تر شکل می گیرند. البته این بازی همانند Gears of War مستقیم نیست و هنوز همانند نسخه های قبل، بیشتر یک بازی تاکتیکی است تا یک تیراندازی محض. به همین دلیل شما باید بیشتر روی کار تیمی تمرکز داشته باشید. بخش چندنفره Future Soldier بسیار پیشرفته کار شده و باید با هم تیمی هایتان تاکتیکی بازی کنید و هوای همدیگر را داشته باشید. می توانید سوار بر وسایل نقلیه شده و یکی از دوستانتان تیراندازی کند. در کل این بخش بیشتر بر پایه کار تیمی است تا تک نفره و چیزی برای خودنمایی فردی. Future Soldier به نظر خیلی سریع تر و سر راست تر از قبل شده است.

تصاویری از محیط بازی:

Ghost Recon Future Soldier s2 smal دانلود بازي Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier براي XBOX360 Ghost Recon Future Soldier s1 smal دانلود بازي Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier براي XBOX360

Ghost Recon Future Soldier s4 smal دانلود بازي Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier براي XBOX360 Ghost Recon Future Soldier s3 smal دانلود بازي Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier براي XBOX360

Ghost Recon Future Soldier s6 smal دانلود بازي Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier براي XBOX360 Ghost Recon Future Soldier s5 smal دانلود بازي Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

 

| نسخه معتبر و نهایی XPG برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Max Payne 3 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

 

 

درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند.خود سازندگان با دادن امیدواری به طرفداران اظهار کرده اند هنوز Max Payne 3 یک فیلم نوآور است و آنها توانسته اند این حس را در قالب فضاهای مخروبه و نورپردازی های تاریک دنیای زیرزمینی خلافکاران سائوپائلویی ایجاد کنند.لذا هیچ نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.فلش بکها و بازگشت به فضای نیویورک هم در این بین کمک شایانی خواهد کرد تا این حس خاص در بازی حفظ شود.

هنوز از مکانیسم نبردها و هسته اصلی گیم پلی Max Payne 3 به غیر از چند نکته ی کوچک اطلاعات چندانی فاش نشده است.سبک بازی همانند دو شماره قبلی یک شوتر سوم شخص است.این بار اتفاق افتادن بازی در سائوپائولو و نوع ساختار خاص شهر شرایط متفاوتی را در درگیری ها ایجاد کرده و به خاطر محیط های درهم و مخروبه که نتیجه ای جز ظاهر شدن دشمنان از نقاط کور ندارد,بازی را از حالت یک شوتر معمولی به یک شوتر استراتزیک تر تبدیل کرده است .بر خلاف اکثر ساخته های Rockstar عنوان Max Payne 3 یک بازی Open-World نیست.بازی دارای روندی خطی و جهانی بسته خواهد بود.خطی بودن بازی بدین معنا نیست که بازی در گیم پلی خود دچار یکنواختی بشود,بلکه این هوش مصنوعی پیچیده دشمنان هست که با ایجاد شرایطی غیر قابل پیش بینی,بازی و گیم پلی آن را در تمامی لحظات پویا و دینامیک نگه خواهد داشت.قرار است در Max Payne 3 مکس از یک سیستم کاور گیری جدیدی بهره ببرد.به طوری که گفته شده حالا در بازی میتوانید با دولا شدن و قرار گیری در زیر آبجکتهای مختلف نیز برای خود یک جان پناه موقتی بسازید.بدین منظور شلیک کور هم در بازی وجود خواد داشت که مکس را قادر میسازد از پست سنگر خود نیز به سوی دشمنان نیز شلیک کند.

 

تصاویری از محیط بازی:

max payne 3 screenshots S2 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 max payne 3 screenshots S1 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

max payne 3 screenshots S4 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 max payne 3 screenshots S3 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

max payne 3 screenshots S6 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 max payne 3 screenshots S5 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است که هم اکنو نسخه ی XBOX360 آن قابل دریافت می باشد .

 

| نسخه معتبر و نهایی COMPLEX برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Sniper Elite V2 Coer دانلود بازي Sniper Elite V2 براي XBOX360

 

 

تصاویر محیط بازی :

 

Sniper Elite V2 S2 smal دانلود بازي Sniper Elite V2 براي XBOX360 Sniper Elite V2 S1 smal دانلود بازي Sniper Elite V2 براي XBOX360

Sniper Elite V2 S4 smal دانلود بازي Sniper Elite V2 براي XBOX360 Sniper Elite V2 S3 smal دانلود بازي Sniper Elite V2 براي XBOX360

Sniper Elite V2 S6 smal دانلود بازي Sniper Elite V2 براي XBOX360 Sniper Elite V2 S5 smal دانلود بازي Sniper Elite V2 براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

prototype2 cover small دانلود بازی Prototype 2 برای XBOX360

 

 

با دیدن این صحنه ها او دچار افسردگی و ناراحتی ها روحی و روانی می شود و همین عوامل باعث دیوانگی او می شود درنهایت در ماموریتی که داشته است خودکشی می کند تا از ناراحتی که دچار ان شده است اسوده شود او لحظات اخر عمر خود را سپری می کند در حال مردن است در این حال انتظاری هر کسی می رود عابر پیاده ای ، پلیس، حتی صدای ضعیف امبولانس اما در عین ناباوری Alex Mercer که در نسخه قبلی شخصیت اصلی بازی بود او را پیدا می کند البته سعی در نجات او دارد وی به همدردی با او می پردازد و می فهمد که علت کشته شدن همسر و دختر heller ویروسی به نام BlackLight است همان ویروسی که شهر را الوده کرده است ، البته خود mercer در منتشر شدن این ویروس نقش بزرگی داشته است ( به اصطلاح گندزده). وقتی heller به هوش می اید دارای قدرت خارق العاده می شود و می تواند هر کاری بکند در این زمان Mercer مسئولیت منتشر شدن ویروس و کشته شدن همسر و دختر heller را قبول می کند. Heller زمانی که این حرف و قبول مسئولیت کشته شدن همسر و دخترش را از زبان mercer می شنود قسم می خورد که در خیلی زود انتقام انها را از او خواهد گرفت فقط کافی است شانس دومی به دست اورد انتقام Heller از Mercer به خاطر خانواده و شهر است که Mercer باعث نابودی انها شده است. همان طور که گقتم ساخت بازی بر عهده radical است زمانی که این شرکت تصمیم به معرفی بازی داشته از لفظ Heller VS Mercer استفاده کرد نکته ای که وجود دارد این است که شرکت گفته است که انها سعی کرده اند داستان پیچیده برای این بازی اماده سازند تا گیمر بیشتر از قبل مشتاق به انجام چند باره بازی باشد.

 

محیط شهردراین بازی تغییرات چشمگیری داشته است . با وجود الودگی که عامل بدبختی مردم شهر نیویورک شده است Blackwatch Green Zone;و US Marine Crops تمام سعی خود را می کنند تا بتوانند کسانی که از دست این ویروس در امان مانده اند البته به طور موقت ، انها را به مناطق امن منتقل کنند تا بیش از این شهر در اشوفتگی غرق نشود. Yellow Zone: مکان مناسبی برای بازماندگان است که مردم می توانند به زندگی خود ادامه دهند . با این وجود مردم بازهم مورد تهدید هستند در بیرون از این مکان ویروس و در داخل نیرو های امنیتی !! در نهایت Red Zone: بهتر از نام این قسمت را War Zone بگذاریم. جایی که Blacklight به جنگ BlackWatch رفته است . محیط بازی به خوبی طراحی شده است محیط از نظر وجود اشیاء و عوامل نظیر ان غنی است و البته قابلیت انهدام هم دارد شما می توانید محیط پیرامون خود را ویران کنید البته تا جایی که بازی به شما اجازه می دهد. محیط پیرامون شما تنوع خوبی دارد و باعث جذابیت بازی می شود تاثیرات محیطی به خوبی بر روی شخصیت های بازی مشاهده می شود حرکات اکشن و نمایشی به همراه انیمیشن بازی به خوبی طراحی شده است و از نسخه Prptotype 1 خیلی بهتر شده است. جزئیات بازی چند برابر شده است. قابلیت های مختلفی در بازی وجود دارد البته تعدادی از انها در نسخه ی قبلی هم وجود داشت ولی برخی از قابلیت ها نیز جدید هستند یکی از قابلیت ها Sonar نام دارد این قابلیت به شما کمک می کند تا افراد یا اشیا را با فرستادن و دریافت سیگنال پیدا کنید این قابلیت به شما در بازی کمک زیادی خواهد کرد. قابلیت جدید Firearms یا همان اسلحه گرم است که به تازگی در این بازی گنجازنده شده است ( بیشتر شبیه به MiniGun) است و دشمنان جدید به همراه مکان های جدید که باعث جذابیت proToType2خواهد شد.

منبع توضیحات: فروم هفت تیر

 

تصاویری از محیط بازی:

prototype2 screenshots 01 small دانلود بازی Prototype 2 برای XBOX360 prototype2 screenshots 02 small دانلود بازی Prototype 2 برای XBOX360

prototype2 screenshots 03 small دانلود بازی Prototype 2 برای XBOX360 prototype2 screenshots 04 small دانلود بازی Prototype 2 برای XBOX360

prototype2 screenshots 05 small دانلود بازی Prototype 2 برای XBOX360 prototype2 screenshots 06 small دانلود بازی Prototype 2 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی فوق العاده زیبای Battleship یک بازی در سبک Shooter می باشد. خود را آماده یک بازی اکشن اقیانوسی کنید ! این بازی با استراتژی های کلاسیک ناوهای دریایی تعمیم پیدا کرده و به عنوان یک منبع حرفه ای برای طرفداران فیلم سینمایی اکشن Blockbuster می باشد. این بازی از سری بازی های اول شخص می باشد و شما در محیطی کاملا اکشن شبیه سازی شده ناوهای دریایی به مبارزه با دشمنان خود می پردازید. زیردریایی ها و USS Missouri های افسانه ای شما را به رقابت استراتژیک از نبردهای دریایی با دشمنان شما آماده می کند. این بازی بر اساس فیلمی از کمپانی Universal Pictures می باشد که خود فیلم قرار است چندی دیگر عرضه شود. از ویژگی های بازی می توان به آزاد بودن شما در اخذ تصمیم های حمله های هوایی ، بررسی رادارهای جنگی ، نبردهای کشتی به کشتی در دریا و … اشاره نمود.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Battleship cover small دانلود بازی Battleship برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Battleship screenshots 01 small دانلود بازی Battleship برای XBOX360 Battleship screenshots 02 small دانلود بازی Battleship برای XBOX360

Battleship screenshots 03 small دانلود بازی Battleship برای XBOX360 Battleship screenshots 04 small دانلود بازی Battleship برای XBOX360

Battleship screenshots 05 small دانلود بازی Battleship برای XBOX360 Battleship screenshots 06 small دانلود بازی Battleship برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

بازی Deadliest Warrior Ancient Combat یک بازی به سبک نبرد تن به تن می باشد که بر اساس سریال پخش شده توسط شبکه Spike TV ساخته شده و دو قبیله جنگجوی همیشه خونین را به نبرد با یکدیگر دعوت می نماید. این بازی شامل ۲ پکیج متفاوت می باشد که نام های آنها با پسوندهای Warrior و Legends می باشد و بسیاری از سلاح های جنگی قدیمی و ابزارهای اضافی در این بازی وجود دارد. در این بازی گیمرها می توانند نام آورترین جنگجویان تاریخ را انتخاب نمایند ، آن ها را با سلاح ها و ابزارهای منحصر به فردی مسلح نمایند و به نبرد تن به تن با قوی ترین جنگجویانی که تا به امروز دیده شده اند بروند. سر دشمنان خود را به باد دهید ، سپرهای آنان را به یغما ببرید و جسدهای آن ها را به نمایش بگذارید ! این راهیست که شما می توانید رتبه ی خود را در بازی بالا برده و جنگجویی تمام عیار شوید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه iMARS بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

deadliest warrior ancient cover دانلود بازی Deadliest Warrior Ancient Combat برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

deadliest warrior ancient 01 small دانلود بازی Deadliest Warrior Ancient Combat برای XBOX360 deadliest warrior ancient 02 small دانلود بازی Deadliest Warrior Ancient Combat برای XBOX360

deadliest warrior ancient 03 small دانلود بازی Deadliest Warrior Ancient Combat برای XBOX360 deadliest warrior ancient 04 small دانلود بازی Deadliest Warrior Ancient Combat برای XBOX360

deadliest warrior ancient 05 small دانلود بازی Deadliest Warrior Ancient Combat برای XBOX360 deadliest warrior ancient 06 small دانلود بازی Deadliest Warrior Ancient Combat برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Kinect Star Wars نام یکی دیگر از عناوینی است که از سنسور کینکت پشتیبانی می کند. سازندگان این عنوان دو استودیوی Terminal Reality و LucasArts می باشند و ناشر آن Microsoft است . بازی در عالمی دیگر در حال جریان است و پلیر می بایست با مهارت های فیزیکی ، با دشمنان درگیر شود . در این بازی از برخی از شخصیت ها ، مکان ها و همچنین وسایل نمادین استفاده شده است . تمام جزئیات با گرافیکی قابل قبول طراحی شده اند و همه چیز به حرکات بازیکن بستگی دارد تا بتواند از بازی کینکت ایکس باکس ۳۶۰ نهایت لذت را ببرد . اگر به دنبال بازی هیجانی و جذاب برای Kinect خود هستید ، این بازی را از دست ندهید ! در ادامه می توانید بازی Kinect Star Wars را با لینک مستقیم دریافت کنید .

 

| نسخه معتبر و نهایی COMPLEX + نیازمند به LT v3.0+ و کینکت |

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

 

Kinect Star Wars  COMPLEX دانلود بازي جنگ ستارگان Kinect Star Wars براي XBOX360

 

 

تصاویر محیط بازی :

Kinect Star Wars  S2 smal دانلود بازي جنگ ستارگان Kinect Star Wars براي XBOX360 Kinect Star Wars  S1 smal دانلود بازي جنگ ستارگان Kinect Star Wars براي XBOX360

Kinect Star Wars  S4 smal دانلود بازي جنگ ستارگان Kinect Star Wars براي XBOX360 Kinect Star Wars  S3 smal دانلود بازي جنگ ستارگان Kinect Star Wars براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

با بیش از ۱۸ ورزش مسابقه ای مختلف ، بازی جذاب Summer Stars 2012 تمامی ورزش های تابستانی را پوشش می دهد. گیمرها می توانند استعداد خود را در ورزش هایی مثل پرش ۳گام ، دوچرخه سواری در کوه ، رانندگی و یا دوی سرعت به اثابت برسانند و در قسمت Career Mode بازی به یک ورزشکار برتر تبدیل شوند. در حالت مولتی پلیر ، شما می توانید با ۳تن از دوستان خود به طور مستقیم به رقابت بپردازید به طوریکه صفحه بازی به ۴ قسمت مساوی تقسیم می شود. این بازی از دسته های معمولی بازی و همچنین از Kinect پشتیبانی می کند. یکی از گزینه هایی که مخصوص نسخه Kinect می باشد این است که دستگاه به بررسی اندام شما می پردازد و با توجه به تناسب اندام شما ، برای شما رژیم غذایی و برنامه غذایی ارائه می کند. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

summer stars 2012 cover small دانلود بازی Summer Stars 2012 برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

summer stars 2012 screenshots 01 small دانلود بازی Summer Stars 2012 برای XBOX360 summer stars 2012 screenshots 02 small دانلود بازی Summer Stars 2012 برای XBOX360

summer stars 2012 screenshots 03 small دانلود بازی Summer Stars 2012 برای XBOX360 summer stars 2012 screenshots 04 small دانلود بازی Summer Stars 2012 برای XBOX360

summer stars 2012 screenshots 05 small دانلود بازی Summer Stars 2012 برای XBOX360 summer stars 2012 screenshots 06 small دانلود بازی Summer Stars 2012 برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Devil May Cry HD Collection – چندی پیش شرکت Capcom مجموعه بازی های Devil May Cry را تایید کرد و حال این بازی برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است . حتما با سری بازی های شیطان هم میگرید آشنا هستید ، بازی اکشن و تخیلی که داستان آن در مورد جوانی به نام Dante است . اولین نسخه از سری بازی های Devil May Cry در سال ۲۰۰۱ منتشر شد که با استقبالی خوبی از طرف پلیرها مواجه شد و همین حمایت ها باعث شد تا شرکت سازنده خیلی سریع به فکر نسخه ۲ این بازی بیوفتد و سرانجام در سال ۲۰۰۳ نسخه دوم این بازی نیز منتشر شد . نسخه ۳ این بازی نیز در سال ۲۰۰۶ منتشر شد که دارای ویژگی های منحصربفرد و جدیدی نسبت به نسخه های قبلی بود . کیفیت این مجموعه نسبت به نسخه های اصلی بسیار بهتر می باشد که در ادامه می توانید برای نسخه ایکس باکس ۳۶۰ این بازی را دریافت نمایید .

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Devil May Cry HD Collection دانلود بازي Devil May Cry HD Collection براي XBOX360

 

 

.

تصاویر محیط بازی :

Devil May Cry HD Collection S2 smal دانلود بازي Devil May Cry HD Collection براي XBOX360 Devil May Cry HD Collection S1 smal دانلود بازي Devil May Cry HD Collection براي XBOX360

Devil May Cry HD Collection S4 smal دانلود بازي Devil May Cry HD Collection براي XBOX360 Devil May Cry HD Collection S3 smal دانلود بازي Devil May Cry HD Collection براي XBOX360

Devil May Cry HD Collection S6 smal دانلود بازي Devil May Cry HD Collection براي XBOX360 Devil May Cry HD Collection S5 smal دانلود بازي Devil May Cry HD Collection براي XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

ridge racer unbounded cover small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

 

 

فیزیک قوی و کارآمد بازی در اینجا خیلی خوب عمل می کند و به خوبی تمرکز اصلی بازی که روی همین تخریب ها است را پشتیبانی می کند. اینبار بجای اینکه از اشیاء محیط جاخالی دهید و یا آن ها را دور بزنید، بهترین کار این است که مستقیم به داخل آن ها بروید و تخریبشان کنید. این اجسام پس از تخریب جنبه ظاهری ندارند، بلکه اگر قدرت زیادی داشته باشید و یا در حین پرش، Drift و یا در حین نیترو زدن به سمت آن ها حرکت کنید، می توانید به طور مثال یک دیوار و یا یک فنس را شلیک کنید و طی یک صحنه سینمایی حریف خود را از پا درآورید. بسیاری از مسائل بازی شباهت هایی به بازی Split/Second از Black Rock Studios دارند، ولی تفاوت این است که اگر در Split/Second شما با فشار دادن یک دکمه در جایی تخریب ایجاد می کردید، اینبار با Unbounded خودتان مأمور تخریب آن ها هستید.

برای همین موضوع، ماشین ها خیلی خوب طراحی شده اند و شما راحت می توانید با استفاده از آن ها به همه چیز ضربه بزنید. مهم تر از همه، قدرت و سرسختی آن ها است که انگار فقط برای تخریب اجسام محیط طراحی شده اند و واقعیت آن ها با دنیای خیالی یک بچه برای ماشین ها تغییر پیدا کرده است. هندلینگ بازی خیلی بیشتر وابسته به فیزیک آن ها است و شاید چنین موضوعی برای یک عنوان Ridge Racer کمی متفاوت باشد. Driftها با یک دکمه خاص انجام می شوند. سه نوع کلاس مختلف برای ماشین ها در نظر گرفته شده اند.

 

تصاویری از محیط بازی:

ridge racer unbounded screenshots 01 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360 ridge racer unbounded screenshots 02 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

ridge racer unbounded screenshots 03 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360 ridge racer unbounded screenshots 04 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

ridge racer unbounded screenshots 05 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360 ridge racer unbounded screenshots 06 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران

سری بازی های Armored Core سال های زیادی است که توسط استودیوی بازیسازی From Software ساخته و راهی بازار می شوند. تا کنون ۴ نسخه اصلی و چندین نسخه فرعی از این سری راهی بازار شده اند و شماره پنجم نیز قرار بود در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شود، اما با تأخیر مواجه شد تا علاقه مندان بتوانند در ماه مارچ این بازی را تجربه کنند. بازی Armored Core V تا این لحظه آخرین نسخه از سری بازی های Armored Core است که توسط استودیوی بازیسازی From Software در دست ساخت است. این بازی نبرد بین ربات ها را به نمایش درمی آورد و بازیکنان در آن با استراتژی های مختلف مواجه می شوند که باید در مبارزه های مختلف از آن ها استفاده کنند. در این بازی می توانید ربات های جنگی خود را به شکل های مختلف و دلخواه طراحی کنید. همچنین این بازی را می توانید به صورت آنلاین و آفلاین با دوستانتان بازی کنید. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی From Software بزرگترین تغییری که در این نسخه صورت گرفته، بخش آنلاین این بازی است. حتی اگر تنها بخش تک نفره را تجربه کنید و اصلاً به سراغ بخش آنلاین نروید، این تغییرات را در بازی احساس خواهید کرد. زمانی که وارد بخش آنلاین این بازی می شوید، باید گروه خود را انتخاب کنید. همه چیز بر مبنای همین گروه ها برنامه ریزی می شود و در طول بازی با قابلیت های هر گروه می توانید در مبارزه ها شرکت کنید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه PAL-iMARS بازی|

|بازی به صورت PAL Region و با فرمت ISO می باشد|

 

armored cover v cover small دانلود بازی Armored Core V برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

armored cover v screenshots 01 small دانلود بازی Armored Core V برای XBOX360 armored cover v screenshots 02 small دانلود بازی Armored Core V برای XBOX360

armored cover v screenshots 03 small دانلود بازی Armored Core V برای XBOX360 armored cover v screenshots 04 small دانلود بازی Armored Core V برای XBOX360

armored cover v screenshots 05 small دانلود بازی Armored Core V برای XBOX360 armored cover v screenshots 06 small دانلود بازی Armored Core V برای XBOX360

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط مهران
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی